Магазин RIDE Bike Shop - логотип

(093) 843-7733  Продаж

(098) 228-3773  Сервіс, гарантія

 

Ми написали вже достатню кількість блогів з технічною інформацією про електроскутери CityCoco, але незважаючи на це, досить часто консультація з клієнтом займає від однієї до двох годин. І весь цей час витрачається на одні і ті ж питання:

- А у вас точно оригінал?
- Чому так дорого, я бачив на Alibaba (китайська оптова торгова площадка) такі коштують по 200 $, я замовлю сам.
- Чи проводиться передпродажна підготовка? А він не розвалиться? Акумулятор пропрацює хоча б пів-року? А дроти у вас теж на скрутках? Нічого не замкне? Я хочу двигун на 2000 Вт але контролер буде всього на 1000 Вт? А то на форумах пишуть, що ...
- У дощ їздити можна?
- Скутери в наявності? Я готовий зараз оплатити, коли ви мені відправите / доставите скутер?
- Хочу купити дешевше, якщо ви не зробите знижку, я звернуся до ваших конкурентів.

 

Про походження CityCoco і про їх оригінальності у нас є цілий окремий блог.

Крім того, практично на першому місці стоїть питання покупців: «Скільки ж коштують CityCoco в Китаї?». З китайських торгових майданчиків найпопулярніші - Aliexpress і Alibaba. Перший, хоч і безпечний (оплата проводиться картою і надходить продавцю тільки після підтвердження отримання), але дорога (характеристики товару повинні відповідати заявленим), як для такого роду товарів. Ціна вказується з доставкою поштою і часто перевищує вартість покупки скутера в Україні.

Візьмемо для прикладу іншу торгову площадку - alibaba.com. Пошукаємо скутер за 200 $ і спробуємо розібратися, що нам запропонують за цю ціну.

Скріншот сайту Alibaba - зображення

Вводимо в пошук «CityCoco» і переходимо на найдешевше оголошення на першій же сторінці:

У назві написано Scrooser (німецький оригінал за 6000 $), на фото виставлений SEEV (в ньому тільки батарея від Samsung в самому Китаї коштує дорожче 200 $). Гортаємо фото і починаючи з третьої сторінки ми бачимо не SEEV (з'явилася коробка під днищем), а швидше за все те, що нам надішлють, також заявлені характеристики.

Бачимо запас ходу в 60-80 км і то, що напруга батареї 60V. Зверніть увагу: рама заявлена ​​алюмінієва! На цій же сторінці нижче можна побачити ще цілих дві таблички з характеристиками, які суперечать одна одній.

Навіть при русі на швидкості 5 км/год з акумулятором на 48/60v і ємністю 10/12Ah (абсолютно незрозуміло який же акумулятор там стоїть) цей скутер ніяк не проїде 80 км. І 60 км не проїде в звичайних умовах. А судячи по вазі в 51 кг, рама там стальна, а не алюмінієва.

Якщо ви зв'яжетеся з продавцем, вам напишуть щось на кшталт:

«Дорогий друже, ми ж написали в табличці, що мотори є 500/800/1000W, та й батарейка у вас буде 48 v 10 ah, тому що 200 $ це ціна за саму мінімальну комплектацію. Але така ціна можлива тільки при замовленні від 100 скутерів, а якщо ми вам і продамо один, то за ціною 260 $ »

Далі продавець вишле вам прайс лист у форматі pdf з вибором опцій, включаючи навіть ті, що мають стояти спочатку (фара, клаксон і т.д), доплата за які складе більше вартості скутера. При цьому не варто забувати, що заявлені характеристики можуть не відповідати дійсності. Якщо написати продавцю, що ви оптовий покупець і маєте великий досвід роботи з його конкурентами, то він навіть може вам зізнатися, що за базову ціну батарейка буде 8 Ah з наклейкою 12 Ah, а за реальних 12 Ah потрібно ще доплатити ...

Скріншот переписки - зображення

 

У фіналі, після мінімум двох місяців очікування, вас може чекати неприємний сюрприз - вартість доставки і розмитнення. Припустимо, в результаті ви отримали свій товар, можливо, вартість вийшла навіть трохи нижче, ніж в нашому магазині, в чому ж його відмінності від продаваного нами?

1) Акумулятор є найдорожчою частиною електроскутера. При низькій ціні хороший брендовий акумулятор вам можуть поставити тільки помилково. Як уникнути покупки скутера з неякісним акумулятором, і які акумулятори ставимо ми, ви можете почитати в нашому блозі.

2) Те ж саме стосується електродвигунів, чому присвячений окремий блог.

3) Зарядний пристрій. У разі, якщо клієнт отримає зарядний пристрій з напругою нижче номінальної, акумулятор не зможе заряджатися до кінця, в результаті чого не працюватиме процес балансування і акумулятор прослужить менше, ніж міг би. У разі підвищеної напруги можливий вихід з ладу плати управління елементів акумулятора, що призведе до перезаряду елементів з усіма витікаючими наслідками. Тому ми вольтметром перевіряємо кожний зарядний пристрій перед віддачею клієнту.

4) Контролер. Дуже багато надходить запитань з приводу відповідності потужності контролера і електродвигуна. А саме, якщо стоїть двигун на 2000 Вт, то який контролер ми використовуємо, 1000 Вт або 2000 Вт? Ми проводили такий експеримент. Якщо двигун дійсно має потужність 2000 Вт, а не просто напис на корпусі, то контролер на 1000 Вт буде з ним працювати, але не довго. Протягом 20 хвилин при великих навантаженнях він просто згорить. Якщо ви знайшли десь на форумі, що хтось їздить з 2000 Вт двигуном і 1000 Вт контролером, то знайте, що швидше за все, на цьому двигуні потужність значно нижче заявленої. Ми не тільки перевіряємо відповідність потужності контролера двигуну в кожному скутері, а й тестуємо кожен скутер під максимальним навантаженням тривалий час, а також контролюємо нагрів контролера.

5) Проводка. У будь-яких скутерах типу CityCoco, в тому числі і брендових моделях, більшість з'єднань виконано на роз'ємах, але деякі зібрані просто на скрутках проводів і замотані ізолентою. У небрендових скутерах буває і таке, що з метою економії часу і грошей китайці не ставлять роз'єми взагалі, практично вся проводка складається з скруток, при цьому виготовлених «на швидку руку». Ми перед продажею перевіряємо проводку кожного електроскутера, і в разі необхідності, міняємо скручування на роз'єми, або пропаюємо їх і одягаємо термоусадку замість ізоляційної стрічки. Це виключає втрату контакту в цих місцях з часом.

Проводка в скутерах типу CityCoco - зображення

6) Різьбові з'єднання. Це частина електроскутера, яка найбільше впливає на вашу безпеку. Тому, незважаючи на те, що ми не даємо гарантій на механічні сполучення, вони всі ретельно перевіряються і упорядковуються перед врученням клієнту. 

7) Колеса. У деяких випадках гуму одягають на диск криво і при русі навіть на маленькій швидкості вона створює биття. Оскільки ми проводимо тестдрайв кожного скутера перед віддачею клієнту, то в разі виявлення биття колеса, ми заново його бортуємо. Також, приділяємо увагу гальмам, оскільки через неправильно встановленого супорта, або колодок, може бути поганий накат, отже знижений запас ходу.

8) Ходова частина. В даному випадку вона дуже проста і практично не може мати проблем. Єдине наша перевага в тому, що ми можемо підлаштовувати її під клієнта. Наприклад, стандартно в задній амортизатор ставляться пружини, що можуть витримати навантеження в 200 кг, що може бути жорсткувато для деяких користувачів. Ми розробили різні варіанти більш м'яких пружин і можемо їх ставити на прохання клієнта.

9) Рама. Виконана з товстих сталевих труб і є дуже міцною конструкцією, яка витримує значно більшу вагу пасажирів, ніж заявлений в характеристиках. Багато користувачів запитують, чи видно зварювальні шви? Доводиться відповідати: «Ви платите майже всю вартість за акумулятор, двигун, контролер і інше електричне обладнання. Практично всі клієнти згодні з тим, що немає сенсу доплачувати за шліфовку зварювальних швів і інші декоративні роботи, оскільки це абсолютно ніяк не впливає на процес їзди. Якщо вам це принципово, і ви хочете ідеально гладку раму з максимально якісним фарбуванням, як на оригінальному Scrooser, ми можемо це зробити спеціально для вас. Але при цьому вартість скутера значно зросте ». Крила пластикові, тому великої міцності від них чекати не варто. При ударах, в'їздах в глибокі ями вони можуть зламатися. Також і кріплення, за допомогою яких вони кріпляться до рами. У цьому немає нічого страшного, оскільки це не дорогий ремонт, який в більшості випадків легко проводиться в домашніх умовах за допомогою звичайного клею. Але за додаткову плату ми можемо підсилити конструкцію, якщо ви живете в регіоні з дуже поганими дорогами, або купуєте скутери для здачі в прокат.

10) Гідроізоляція. Стандартно в скутері є місця (вихід проводів та інше), куди може потрапляти вода. Але на практиці при звичайній їзді в дощ вона туди не потрапляє, для цього потрібно в'їхати в досить глибоку калюжу, яка перевищує висоту кліренсу. При разовому попаданні води нічого страшного не станеться. Акумулятор герметизований, і якщо його оболонка не пошкоджена, то потрапляння води всередину неможливо. Те ж саме стосується і контролера. У разі, якщо вода потрапляє на проводку - це просто збільшує споживання енергії при їзді, але скутер при цьому може їхати. Якщо ж проводка покрита вологою довгий час, з часом почнеться корозія в роз'ємах, але заміна роз'ємів не є дорогим ремонтом. Ми можемо по вашому побажанню зробити повну герметизацію відділу електроніки за допомогою силікону за додаткову плату, але зазвичай не робимо цього з двох причин:

- Дуже часто клієнт вимагає перевірки, яка стоїть батарея і/або контролер в його скутері. Відкриття відсіку електроніки зруйнує герметизацію.

- З нашої практики, їзда в дощ абсолютно не шкодить скутеру. Вода в більшості випадків не потрапляє до відділу електроніки. Нашкодити може тільки їзда по калюжах, глибина яких перевищує 20 см або їзда по солоній воді. Ми попереджаємо про це і пропонуємо в таких особливих умовах експлуатації робити герметизацію.

Передпродажна підготовка по перерахованим вище пунктам займає досить багато часу. На кожен скутер йде від 3-х до 8-ми годин безперервної роботи. У зв'язку з цим, ви можете купити відразу скутери, які стоять в наших магазинах для показу клієнтам і тест драйву. Крім того, ми намагаємося завжди збирати і тримати на складі певну кількість готових до продажу скутерів в різних конфігураціях. Але при цьому (особливо в період сезону), замовляючи певну конфігурацію (колір крил, потужність двигуна і акумулятора), готового варіанту може не бути, тому, можливо, доведеться почекати 1-2 дні, поки ми підготуємо і протестуємо новий скутер для вас.

У разі, якщо клієнт квапить і підганяє, - ми можемо або запропонувати виставкові зразки, які стоять в магазині, або продати скутер в такому вигляді, як його отримуємо, без проведення перерахованих за списком вище робіт, без перевірки і, відповідно, без гарантії нашого магазина.

Те ж саме стосується і клієнтів, які хочуть купити дешевше. Всі перераховані вище роботи займають дуже багато часу, відповідно, вимагають і оплати праці. Якщо ви хочете купити дешевше - ми можемо продати зі знижкою скутер без проведення передпродажних робіт.

Можливість купити скутер дешевше і без втрати якості є в несезонний час. У цей період немає такої великої кількості замовлень, майстри не переробляють понад норму, отже, собівартість складання скутера нижче, що відбивається на кінцевій ціні. В сезонний час теж іноді може бути можливість отримати більш низьку ціну на деякі конфігурації, але з урахуванням того, що ви почекаєте своє замовлення деякий час, наприклад, тиждень - місяць.

Досить часто клієнти намагаються шантажувати нас тим, що вони підуть і куплять такий самий товар у наших конкурентів. Наша відповідь: «Це не проблема. Так, схожий товар продається в Україні, при цьому, досить широко. Але практично всі продавці такого товару не дають реальної гарантії і у них немає сервісного центру. З практики звернення не наших клієнтів до нас в сервісний центр, часто товар має таку ж якість і конфігурацію, як якщо б ви отримали його, купивши за посиланням на Алібабі, наданим на початку статті. Такі скутери часто досить швидко після покупки вимагають дорогого ремонту, пов'язаного із заміною батареї, двигуна та інших компонентів. Тому, шановний покупець, дуже ймовірно те, що якщо ви з яких-небудь причин купите скутер не у нас, то коли-небудь звернетесь до нас з питань сервісу та запчастин ».

До того ж, нагадуємо, що ми вносимо зміни в китайські розробки деяких моделей. Наприклад, такі моделі, як Ride і Ride Pro - це розробка нашого магазину спільно з китайцями. Звичайно, інші фабрики з часом можуть їх копіювати, і можливо, в продажі вже є схожі товари. Але ми завжди на крок попереду, завжди прагнемо максимально поліпшити технічні характеристики і якість продукції, вносячи свої зміни в розробку, враховуючи зауваження та побажання клієнтів.

Увага! Якщо вас лякає той факт, що оригінальний CityCoco вимагає деяких доопрацювань, і ви хочете купити спочатку «ідеальний, заводський скутер», тоді перейдіть на сайт https://scrooser.com і купуйте «європейський оригінал» за відповідну ціну.

Скріншот с сайту Scrooser - зображення

Цей зразок за технічними характеристиками буде поступатися навіть найпростішим моделям CityCoco, представленим в нашому магазині, а коштує він майже в десять разів більше, при тому, що електричні компоненти для нього все одно будуть проведені в Китаї.

Завдання нашого магазину - привезти скутер CityCoco з якісної начинкою, отримати максимально можливі технічні характеристики, виконати повноцінну передпродажну підготовку, протестувати в реальних умовах і дати гарантію покупцеві. Ми намагаємося задовольнити запити найвимогливіших клієнтів.

 

Pin It