Ми написали вже достатню кількість блогів з технічною інформацією про електробайки CityCoco, але незважаючи на це, досить часто консультація з клієнтом займає від однієї до двох годин. І весь цей час витрачається на одні і ті ж питання:
- — А у вас точно оригінал?
- — Чому так дорого, я бачив на Alibaba (китайська оптова торгова площадка) такі коштують по 200 $, я замовлю сам.
- — Чи проводиться передпродажна підготовка? А він не розвалиться? Акумулятор пропрацює хоча б пів-року? А дроти у вас теж на скрутках? Нічого не замкне? Я хочу двигун на 2000 Вт але контролер буде всього на 1000 Вт? А то на форумах пишуть, що ...
- — У дощ їздити можна?
- — Електроскутери в наявності? Я готовий зараз оплатити, коли ви мені відправите / доставите електробайк?
- — Хочу купити дешевше, якщо ви не зробите знижку, я звернуся до ваших конкурентів.
Про походження електробайків CityCoco і про їх оригінальність у нас є цілий окремий блог.
Крім того, практично на першому місці стоїть питання покупців: «Скільки ж коштують електроскутери CityCoco в Китаї?». З китайських торгових майданчиків найпопулярніші - Aliexpress і Alibaba.
Візьмемо для прикладу оптову торгову площадку - alibaba.com. Пошукаємо скутер за 200 $ і спробуємо розібратися, що нам запропонують за цю ціну.
В процесі пошуку у вас буде видно пропозиції покупки CityCoco з Європейського складу.
Це просто склад, куди завозяться електроскутери з Китаю і там зберігаються. Це не магазин, у вас немає можливості перевірити товар перед покупкою. Ціна при цьому вище, ніж якщо ви безпосередньо замовите з Китаю. Якість товару точно така ж. Єдина перевага - швидкість доставки кілька днів, замість декількох місяців. Але оскільки наша мета купити максимально дешево, ігноруємо такі пропозиції і дивимося, що пропонують не з Європейських складів, а з Китайських:
Вводимо в пошук «CityCoco» і переходимо на найдешевше оголошення на першій же сторінці:
У назві написано Scrooser (німецький оригінал за 6000 $), на фото виставлений SEEV (в ньому тільки батарея від Samsung в самому Китаї коштує дорожче 200 $). Гортаємо фото і починаючи з третьої сторінки ми бачимо не SEEV (з'явилася коробка під днищем), а швидше за все те, що нам надішлють, а також заявлені характеристики.
Бачимо запас ходу в 60-80 км і то, що напруга батареї 60V. Зверніть увагу: рама заявлена алюмінієва! На цій же сторінці нижче можна побачити ще цілих дві таблички з характеристиками, які суперечать одна одній.
Навіть при русі на швидкості 5 км/год з акумулятором на 48/60v і ємністю 10/12Ah (абсолютно незрозуміло який же акумулятор там стоїть) цей скутер ніяк не проїде 80 км. І 60 км не проїде в звичайних умовах. А судячи по вазі в 51 кг, рама там стальна, а не алюмінієва.
Якщо ви зв'яжетеся з продавцем, вам напишуть щось на кшталт:
«Дорогий друже, ми ж написали в табличці, що мотори є 500/800/1000W, та й батарейка у вас буде 48 v 10 ah, тому що 200 $ це ціна за саму мінімальну комплектацію. Але така ціна можлива тільки при замовленні від 100 електроскутерів, а якщо ми вам і продамо один, то за ціною 260 $ »
Далі продавець вишле вам прайс лист у форматі pdf з вибором опцій, включаючи навіть ті, що мають стояти спочатку (фара, клаксон і т.д), доплата за які складе більше вартості всього електроскутера CityCoco. При цьому не варто забувати, що заявлені характеристики можуть не відповідати дійсності. Якщо написати продавцю, що ви оптовий покупець і маєте великий досвід роботи з його конкурентами, то він навіть може вам зізнатися, що за базову ціну батарейка буде 8 Ah з наклейкою 12 Ah, а за реальних 12 Ah потрібно ще доплатити ...
Тепер головне питання, як доставити електроскутер CityCoco з Китаю? Яка вийде вартість одного електроскутера з доставкою?
Для цього нам знадобиться сайт Aliexpress, роздрібна торговельна площадка, обов'язковою умовою якої є вказівка точної ціни для клієнта, в тому числі і з доставкою. Можна побачити, що досить часто вартість електробайка з доставкою в Україну перевищує його вартість в Україні.
Це реальні ціни, якщо замовляти електроскутер в кількості 1 шт. При цьому доставка виходить в кращому випадку 400 $, неофіційно, відповідно, без документів і з очікуванням більше двох місяців. Офіційно, як доставляють з Аліекспресс, (поштовою службою на своє ім'я) привезти електробайк в кількості 1 шт і розмитнити, буде коштувати ще дорожче.
Магазини, що продають подібну великогабаритну техніку в Україні, зазвичай завозять партію товару контейнером, в такому випадку вартість доставки і розмитнення кожної одиниці виходить значно нижче, ніж якщо завозити цей товар поштучно. Саме ця різниця в парі з гарною оптової знижкою від постачальника і становить заробіток магазину.
Дуже важливим моментом є наявність документів на електроскутер, а саме чека про покупку з його ідентифікацією (зазначення номера рами/двигуна). Якщо ви купуєте новий електробайк в магазині або у приватного підприємця, і вам не дають документ (чек з ідентифікацією транспортного засобу), це є порушенням закону. Можливо, даний товар ввезли контрабандою.
Якщо документів на електроскутер не буде, ви можете зіткнутися з наступними проблемами:
- В Україні на сьогоднішній день транспортний засіб з потужністю двигуна до 3 кВт не вимагає реєстрації в МРЕВ і наявності водійського посвідчення. Але вас можуть зупинити співробітники поліції для перевірки потужності електродвигуна. Вона повинна бути вказана в документі, а напис на мотор-колесі, якого може взагалі не бути, або ж який не відповідає дійсності, не розглядається.
- У разі викрадення транспортного засобу, ви не зможете повернути свій електробайк, навіть якщо знайдете злодія, так як документів, що підтверджують що електроскутер ваш, - немає. У вас прямо на очах може забрати електроскутер той же співробітник поліції і ви нікому нічого не доведете.
І все ж, якщо на дорогу модель у вас при самостійному замовленні ціна якимось чином і вийде трохи нижче, ніж у нас в магазині і вас не бентежить відсутність документів і будь-якої гарантії на сам електроскутер, то чому ж буде відрізнятися ваш електробайк CityCoco від продаваємих нами в магазині? Відповіддю на це питання є розклад пунктів передпродажної підготовки, виконуваної нами в кожному електроскутері.
1) Акумулятор є найдорожчою частиною електроскутера CityCoco. При низькій ціні хороший брендовий акумулятор вам можуть поставити тільки помилково. Як уникнути покупки електроскутера з неякісним акумулятором, і які акумулятори ставимо ми, ви можете почитати в нашому блозі. Кожен з акумуляторів перевірений нами на величину ємності, і купуючи електробайк CityCoco у нас, ви отримуєте акумулятор з реальною ємністю (допуск відхилень не більше ніж +- 8%). Крім того, кожен акумулятор проходить процес балансування після тривалого зберігання на заводі і в процесі доставки, що виключає втрату його ресурсу.
2) Двигун. Те ж саме стосується електродвигунів, чому присвячений окремий блог. Додатково ми встановлюємо термо-датчик, що перешкоджає перегріву і скорочення ресурсу або виходу з ладу двигуна внаслідок перевантажень і неправильної експлуатації. Також покриваємо лаком обмотки двигуна, що в цілях економії часу не роблять на заводі. Якщо обмотки двигуна не покрити лаком, вони через 2-3 роки зруйнуються через постійні вибрації та рух внаслідок сильного магнітного поля, і буде необхідний дорогий ремонт.
3) Зарядний пристрій. У разі, якщо клієнт отримає зарядний пристрій з напругою нижче номінальної, акумулятор не зможе заряджатися до кінця, в результаті чого не працюватиме процес балансування і батарея прослужить менше, ніж могла б. У разі підвищеної напруги можливий вихід з ладу плати управління елементів акумулятора, що призведе до перезаряду елементів з усіма витікаючими наслідками. У стандартній (мінімальній) конфігурації ми даємо зарядки з струмом 2А, вони є небрендові, але ми їх перевіряємо перед віддачею клієнту. Не брендові зарядки іноді можуть виходити з ладу, але в такому випадку ми їх оперативно міняємо. Так само, процес балансування при використанні таких зарядок не завжди вмикається, так як зарядка просто не має функції зниження струму в кінці заряду. Тому якщо ви хочете, щоб акумулятор прослужив максимально довго - краще вибирати зарядні пристрої з більшим струмом заряду, вони коштують дорожче, але є брендовими, і знижують струм в кінці заряду для запуску процесу балансування. Детальніше вам розповість продавець, і допоможе підібрати оптимальний зарядний пристрій для ваших цілей.
4) Контролер. Дуже багато надходить запитань з приводу відповідності потужності контролера і електродвигуна. А саме, якщо стоїть двигун на 2000 Вт, то який контролер ми використовуємо, 1000 Вт або 2000 Вт? Ми проводили такий експеримент. Якщо двигун дійсно має потужність 2000 Вт, а не просто напис на корпусі, то контролер на 1000 Вт буде з ним працювати, але не довго. Протягом 20 хвилин при великих навантаженнях він просто згорить. Якщо ви знайшли десь на форумі, що хтось їздить з 2000 Вт двигуном і 1000 Вт контролером, то знайте, що швидше за все, на цьому двигуні потужність значно нижче заявленої. Ми не тільки перевіряємо відповідність потужності контролера двигуну в кожному скутері, а й тестуємо кожен скутер під максимальним навантаженням, а також контролюємо нагрів контролера. Починаючи з 2019 року, ми ставимо термодатчик, який відімкне двигун та контроллер у випадку перевищення навантаження та збереже від перегріву.
5) Проводка. У будь-яких електроскутерах CityCoco, в тому числі і брендових моделях, більшість з'єднань виконано на роз'ємах, але деякі зібрані просто на скрутках проводів і замотані ізолентою. У небрендових електробайках буває і таке, що з метою економії часу і грошей китайці не ставлять роз'єми взагалі, практично вся проводка складається з скруток, при цьому виготовлених «на швидку руку». Ми перед продажею перевіряємо проводку кожного електроскутера, і в разі необхідності, міняємо скручування на роз'єми, або пропаюємо їх і одягаємо термоусадку замість ізоляційної стрічки. Це виключає втрату контакту в цих місцях з часом.
6) Різьбові з'єднання. Це частина електроскутера, яка найбільше впливає на вашу безпеку та комфортну їзду. Тому, незважаючи на те, що ми не даємо гарантій на механічні сполучення, вони ретельно перевіряються перед врученням клієнту. Ми не використовуємо різьбовий герметик, тому через сильну вібрацію ці сполуки можуть розкручуватися. Рекомендуємо періодично перевіряти всі з'єднання, особливо при наявності сторонніх звуків. За вашим бажанням, ми можемо використовувати різьбовий герметик, і з'єднання розкручуватися не будуть. Але можливо у вас не вийде їх відкрутити у разі потреби.
7) Колеса. У деяких випадках гуму одягають на диск криво і при русі навіть на маленькій швидкості вона створює биття. Оскільки ми проводимо тестдрайв кожного електроскутера перед віддачею клієнту, то в разі виявлення биття колеса, ми заново його бортуємо. Також, приділяємо увагу гальмам, оскільки через неправильно встановленого супорта, або колодок, може бути поганий накат, отже знижений запас ходу. Але прохання враховувати, що невелике биття коліс все ж може залишатися і побороти його остаточно неможливо. Ймовірною причиною є те, що електробайки довго стоять на одному місці, поки пливуть морем, крім того, часто тиск в шинах сильно знижується, що призводить до деформації гуми. Биття в таких випадках помітно тільки на високій швидкості, і щоб воно не відчувалося, можна спробувати знизити тиск в шинах.
8) Ходова частина. В майже у всіх моделях електроскутерів CityCoco вона дуже проста і практично не може мати проблем. Єдина наша перевага в тому, що ми можемо підлаштовувати її під клієнта. Наприклад, стандартно в задній амортизатор ставляться пружини, що можуть витримати навантеження в 250-300 кг, а це може бути жорсткувато для більшості користувачів. Ми розробили різні варіанти більш м'яких пружин і можемо їх ставити на прохання клієнта.
9) Рама. Виконана з товстих сталевих труб і є дуже міцною конструкцією, яка витримує значно більшу вагу пасажирів, ніж заявлений в характеристиках. Багато користувачів запитують, чи видно зварювальні шви? Доводиться відповідати: «Ви платите майже всю вартість за акумулятор, двигун, контролер і інше електричне обладнання. Практично всі клієнти згодні з тим, що немає сенсу доплачувати за шліфовку зварювальних швів і інші декоративні роботи, оскільки це абсолютно ніяк не впливає на процес їзди. Якщо вам це принципово, і ви хочете ідеально гладку раму з максимально якісним фарбуванням, як на оригінальному Scrooser, ми можемо це зробити спеціально для вас. Але при цьому вартість електроскутера значно зросте». Крила пластикові, тому великої міцності від них чекати не варто. При ударах, в'їздах в глибокі ями вони можуть зламатися. Також і кріплення, за допомогою яких вони кріпляться до рами. У цьому немає нічого страшного, оскільки це не дорогий ремонт, який в більшості випадків легко проводиться в домашніх умовах за допомогою звичайного клею. Але за додаткову плату ми можемо підсилити конструкцію, якщо ви живете в регіоні з дуже поганими дорогами, або купуєте скутери для здачі в прокат.
10) Гідроізоляція. На цю тему ми зняли ціле окреме відео:
І особливо враховуйте той факт, що при наявності гідроізоляції відсіку електроніки вода всерівно буде потрапляти всередину (як мінімум утворюватиметься конденсат через постійні нагрівання контролера), а от назад вона вже не вийде і відсік не висохне. Постійна наявність води/вологи створить набагато серйозніші проблеми, наприклад ржавіння корпусу відсіку електроніки.
Чому в автомобілях є щілини під капотом і вода потрапляє на двигун та електричні частини, але нікого це не турбує?
11) Кастомізація. Електроскутери CityCoco мають досить велику кількість функцій, які недоступні з заводу, наприклад, круїз-контроль. Ми додаємо ці функції для забезпечення більш комфортної їзди і поліпшення технічних характеристик транспортного засобу.
Досить часто клієнти намагаються шантажувати нас тим, що вони підуть і куплять такий же товар у наших конкурентів. Наша відповідь: «Це не проблема. Так, схожий товар продається в Україні, при цьому, досить широко. Але практично всі продавці такого товару не дають реальної гарантії і у них немає сервісного центру. З практики звернення не наших клієнтів до нас в сервісний центр, часто товар має таку ж якість і конфігурацію, як якщо б ви отримали його, купивши за посиланням на Алібабі, наданої на початку статті. Такі електроскутери CityCoco часто після покупки досить скоро вимагають дорогого ремонту, пов'язаного із заміною батареї, двигуна та інших компонентів. Навіть, якщо вам і пообіцяють гарантію, то в разі перегрівання двигуна/контролера це, найімовірніше, врахують не гарантійним випадком, списавши на неправильну експлуатацію або перевищення максимальних навантажень. Ніякого захисту від перегріву стандартно немає, як і поняття правильної/неправильної експлуатації. Тому, шановний покупець, дуже ймовірно те, що якщо ви з яких-небудь причин купите електробайк не у нас, то коли-небудь звернетесь до нас з питань сервісу та запчастин."
Майте на увазі, що купуючи електроскутер CityCoco безпосередньо з Китаю, ви не отримаєте абсолютно ніякої гарантії! Ми це перевірили на нашому власному досвіді: навіть у нас, оптових клієнтів, немає реальної гарантії від Китайських фабрик. Гарантію нашим клієнтам ми даємо від себе особисто. Крім того, як показує досвід користувачів найбільшого російськомовного форуму електротранспорту, навіть при замовленні брендових моделей типу LUQI HL 3.0 може приїхати товар в жахливому стані, а іноді, навіть і неробочому. Китайці не зацікавлені в роздрібних клієнтах (не важливо - замовляєте ви через посередника або самі), тому навмисно підсовують їм бракований товар. До посередника є зміст звертатись лише в тому разі, якщо ви впевнені в 100% поверененні коштів у випадку поставки дефектного товару, та отриманні відповідного документа (чека).
До того ж, нагадуємо, що ми вносимо зміни в китайські розробки деяких моделей. Наприклад, такі моделі електробайків, як CityCoco Ride, та CityCoco Ride Pro - це розробка нашого магазину спільно з китайцями. Звичайно, інші фабрики з часом можуть їх копіювати, і можливо, в продажу вже є схожі електроскутери. Але ми завжди на крок попереду, завжди прагнемо максимально поліпшити технічні характеристики і якість продукції, вносячи свої зміни в розробку, враховуючи зауваження та побажання клієнтів.
У 2020 році ми зібрали з брендових якісних комплектуючих найпотужніший Сітікоко в світі, його пікова потужність сягає 20000 Вт! У нас пішло 2 роки на пошуки заводу, який погодився виготовити колісний диск відповідний до форм-фактору CityCoco, в який вже встановлюється брендовий двигун від QS Motors.
Незважаючи на це практично всіх клієнтів цікавить питання:
"Як же купити електроскутер CityCoco саме в нашому магазині, але дешевше? Торг доречний?"
Можливість купити електробайк дешевше і без втрати якості є в несезонний час. У цей період немає такої великої кількості замовлень, майстри не переробляють понад норму, отже, собівартість складання скутера нижче, що відбивається на кінцевій ціні. У сезон теж іноді може бути можливість отримати більш низьку ціну на деякі конфігурації, але з урахуванням того, що ви почекаєте своє замовлення деякий час, наприклад, тиждень - місяць.
Якщо ви хочете купити електробайк CityCoco зі значною знижкою, і вам не потрібні перераховані вище зміни і доопрацювання, ми можемо продати вам електроскутер "з коробки" - в такому вигляді, як ми отримуємо його з Китаю. Ми не зможемо дати вам гарантію на такий електробайк. Але це буде вже безпечніше, ніж замовляти його самому з Китаю, оскільки у вас буде можливість перевірити його працездатність на момент отримання і оплати.
Увага! Якщо вас лякає той факт, що електроскутер CityCoco вимагає деяких доопрацювань, і ви хочете купити відразу «ідеальний, заводський скутер», тоді перейдіть на сайт https://scrooser.com і купуйте «європейський оригінал» за відповідну ціну.
Цей зразок за технічними характеристиками буде поступатися навіть найпростішим моделям електробайків CityCoco, представленим в нашому магазині, а коштує він майже в десять разів більше, при тому, що електричні компоненти для нього все одно будуть виготовлені в Китаї.
Завдання нашого магазину - привезти електроскутер CityCoco з якісної начинкою, отримати максимально можливі технічні характеристики, виконати повноцінну передпродажну підготовку, протестувати в реальних умовах і дати реальну гарантію покупцеві. Ми намагаємося задовольнити запити найвимогливіших клієнтів.
Крім того, починаючи з 2020 року ми повністю самостійно почали виробляти CityCoco в Україні! Поки що тільки одна модель, і це трицикл. Китайські трицикли CityCoco мають велику кількість суттєвих недоліків, тому замість того щоб завозити їх (псувати репутацію нашого магазину), нам довелося розробити модель з абсолютно іншою конструкцією. Подробиці у відео: