Магазин RIDE Bike Shop - логотип

(093) 843-7733  Продаж електроскутерів

(098) 228-3773  Запчастини, сервіс, гарантія

 

Ми написали вже достатню кількість блогів з технічною інформацією про електроскутери CityCoco, але незважаючи на це, досить часто консультація з клієнтом займає від однієї до двох годин. І весь цей час витрачається на одні і ті ж питання:

- А у вас точно оригінал?
- Чому так дорого, я бачив на Alibaba (китайська оптова торгова площадка) такі коштують по 200 $, я замовлю сам.
- Чи проводиться передпродажна підготовка? А він не розвалиться? Акумулятор пропрацює хоча б пів-року? А дроти у вас теж на скрутках? Нічого не замкне? Я хочу двигун на 2000 Вт але контролер буде всього на 1000 Вт? А то на форумах пишуть, що ...
- У дощ їздити можна?
- Скутери в наявності? Я готовий зараз оплатити, коли ви мені відправите / доставите скутер?
- Хочу купити дешевше, якщо ви не зробите знижку, я звернуся до ваших конкурентів.
 

Про походження CityCoco і про їх оригінальності у нас є цілий окремий блог.

Крім того, практично на першому місці стоїть питання покупців: «Скільки ж коштують CityCoco в Китаї?». З китайських торгових майданчиків найпопулярніші - Aliexpress і Alibaba. 

Візьмемо для прикладу оптову торгову площадку - alibaba.com. Пошукаємо скутер за 200 $ і спробуємо розібратися, що нам запропонують за цю ціну.

Скріншот сайту Alibaba - зображення

Вводимо в пошук «CityCoco» і переходимо на найдешевше оголошення на першій же сторінці:

У назві написано Scrooser (німецький оригінал за 6000 $), на фото виставлений SEEV (в ньому тільки батарея від Samsung в самому Китаї коштує дорожче 200 $). Гортаємо фото і починаючи з третьої сторінки ми бачимо не SEEV (з'явилася коробка під днищем), а швидше за все те, що нам надішлють, а також заявлені характеристики.

Бачимо запас ходу в 60-80 км і то, що напруга батареї 60V. Зверніть увагу: рама заявлена ​​алюмінієва! На цій же сторінці нижче можна побачити ще цілих дві таблички з характеристиками, які суперечать одна одній.

Навіть при русі на швидкості 5 км/год з акумулятором на 48/60v і ємністю 10/12Ah (абсолютно незрозуміло який же акумулятор там стоїть) цей скутер ніяк не проїде 80 км. І 60 км не проїде в звичайних умовах. А судячи по вазі в 51 кг, рама там стальна, а не алюмінієва.

Якщо ви зв'яжетеся з продавцем, вам напишуть щось на кшталт:

«Дорогий друже, ми ж написали в табличці, що мотори є 500/800/1000W, та й батарейка у вас буде 48 v 10 ah, тому що 200 $ це ціна за саму мінімальну комплектацію. Але така ціна можлива тільки при замовленні від 100 скутерів, а якщо ми вам і продамо один, то за ціною 260 $ »

Далі продавець вишле вам прайс лист у форматі pdf з вибором опцій, включаючи навіть ті, що мають стояти спочатку (фара, клаксон і т.д), доплата за які складе більше вартості скутера. При цьому не варто забувати, що заявлені характеристики можуть не відповідати дійсності. Якщо написати продавцю, що ви оптовий покупець і маєте великий досвід роботи з його конкурентами, то він навіть може вам зізнатися, що за базову ціну батарейка буде 8 Ah з наклейкою 12 Ah, а за реальних 12 Ah потрібно ще доплатити ...

Скріншот переписки - зображення

 

Тепер головне питання, як доставити CityCoco з Китаю? Яка вийде вартість одного електроскутера з доставкою?

Для цього нам знадобиться сайт Aliexpress, роздрібна торговельна площадка, обов'язковою умовою якої є вказівка ​​точної ціни для клієнта, в тому числі і з доставкою. Можна побачити, що досить часто вартість електробайка з доставкою в Україну перевищує його вартість в Україні.

 

aliexpress

 

Це реальні ціни, якщо замовляти електроскутер в кількості 1 шт. При цьому доставка виходить в кращому випадку 400 $, неофіційно, відповідно, без документів і з очікуванням більше двох місяців. Офіційно, як доставляють з Аліекспресс, (поштовою службою на своє ім'я) привезти електроскутер в кількості 1 шт і розмитнити, буде коштувати ще дорожче.


Магазини, що продають подібну великогабаритну техніку в Україні, зазвичай завозять партію товару контейнером, в такому випадку вартість доставки і розмитнення кожної одиниці виходить значно нижче, ніж якщо завозити цей товар поштучно. Саме ця різниця в парі з гарною оптової знижкою від постачальника і становить заробіток магазину.


Дуже важливим моментом є наявність документів на електроскутер, а саме чека про покупку з його ідентифікацією (зазначення номера рами/двигуна). Якщо ви купуєте новий електроскутер в магазині або у приватного підприємця, і вам не дають документ (чек з ідентифікацією транспортного засобу), це є порушенням закону. Можливо, даний товар ввезли контрабандою.


Якщо документів на електроскутер не буде, ви можете зіткнутися з наступними проблемами:


- В Україні на сьогоднішній день транспортний засіб з потужністю двигуна до 3 кВт не вимагає реєстрації в МРЕВ і наявності водійського посвідчення. Але вас можуть зупинити співробітники поліції для перевірки потужності електродвигуна. Вона повинна бути вказана в документі, а напис на мотор-колесі, якого може взагалі не бути, або ж який не відповідає дійсності, не розглядається.
- У разі викрадення транспортного засобу, ви не зможете повернути свій електроскутер, навіть якщо знайдете злодія, так як документів, що підтверджують що електроскутер ваш, - немає. У вас прямо на очах може забрати електробайк той же співробітник поліції і ви нікому нічого не доведете.

 

І все ж, якщо на дорогу модель у вас при самостійному замовленні ціна якимось чином і вийде трохи нижче, ніж у нас в магазині і вас не бентежить відсутність документів і будь-якої гарантії на сам електроскутер, то чому ж буде відрізнятися ваш CityCoco від продаваємих нами в магазині? Відповіддю на це питання є розклад пунктів передпродажної підготовки, виконуваної нами в кожному скутері.

1) Акумулятор є найдорожчою частиною електроскутера. При низькій ціні хороший брендовий акумулятор вам можуть поставити тільки помилково. Як уникнути покупки скутера з неякісним акумулятором, і які акумулятори ставимо ми, ви можете почитати в нашому блозі. Кожен з акумуляторів перевірений нами на величину ємності, і купуючи CityCoco у нас, ви отримуєте акумулятор з реальною ємністю (допуск відхилень не більше ніж +-5%). Крім того, кожен акумулятор проходить процес балансування після тривалого зберігання на заводі і в процесі доставки, що виключає втрату його ресурсу.

2) Те ж саме стосується електродвигунів, чому присвячений окремий блог. Додатково, починаючи з 2019 року, ми встановлюємо термо-датчик, що перешкоджає перегріву і скорочення ресурсу або виходу з ладу двигуна внаслідок перевантажень і неправильної експлуатації.

3) Зарядний пристрій. У разі, якщо клієнт отримає зарядний пристрій з напругою нижче номінальної, акумулятор не зможе заряджатися до кінця, в результаті чого не працюватиме процес балансування і акумулятор прослужить менше, ніж міг би. У разі підвищеної напруги можливий вихід з ладу плати управління елементів акумулятора, що призведе до перезаряду елементів з усіма витікаючими наслідками. У зв'язку з тим, що брендові зарядні пристрої коштують дуже дорого, ми так само використовуємо звичайні, але вольтметром перевіряємо кожен зарядний пристрій перед віддачею клієнту, і віддаємо тільки в тому випадку, якщо напруга в межах норми. Не брендові зарядки іноді можуть виходити з ладу, але в такому випадку ми їх оперативно міняємо. Тому, на практиці використання брендових зарядок не має особливого сенсу, але при бажанні клієнта, за доплату ми можемо укомплектувати скутер більш дорогим зарядним пристроєм.

4) Контролер. Дуже багато надходить запитань з приводу відповідності потужності контролера і електродвигуна. А саме, якщо стоїть двигун на 2000 Вт, то який контролер ми використовуємо, 1000 Вт або 2000 Вт? Ми проводили такий експеримент. Якщо двигун дійсно має потужність 2000 Вт, а не просто напис на корпусі, то контролер на 1000 Вт буде з ним працювати, але не довго. Протягом 20 хвилин при великих навантаженнях він просто згорить. Якщо ви знайшли десь на форумі, що хтось їздить з 2000 Вт двигуном і 1000 Вт контролером, то знайте, що швидше за все, на цьому двигуні потужність значно нижче заявленої. Ми не тільки перевіряємо відповідність потужності контролера двигуну в кожному скутері, а й тестуємо кожен скутер під максимальним навантаженням, а також контролюємо нагрів контролера. Починаючи з 2019 року, ми ставимо термодатчик, який відімкне двигун та контроллер у випадку перевищення навантаження та збереже від перегріву.

5) Проводка. У будь-яких скутерах типу CityCoco, в тому числі і брендових моделях, більшість з'єднань виконано на роз'ємах, але деякі зібрані просто на скрутках проводів і замотані ізолентою. У небрендових скутерах буває і таке, що з метою економії часу і грошей китайці не ставлять роз'єми взагалі, практично вся проводка складається з скруток, при цьому виготовлених «на швидку руку». Ми перед продажею перевіряємо проводку кожного електроскутера, і в разі необхідності, міняємо скручування на роз'єми, або пропаюємо їх і одягаємо термоусадку замість ізоляційної стрічки. Це виключає втрату контакту в цих місцях з часом.

Проводка в скутерах типу CityCoco - зображення

6) Різьбові з'єднання. Це частина електроскутера, яка найбільше впливає на вашу безпеку. Тому, незважаючи на те, що ми не даємо гарантій на механічні сполучення, вони всі ретельно перевіряються і упорядковуються перед врученням клієнту. 

7) Колеса. У деяких випадках гуму одягають на диск криво і при русі навіть на маленькій швидкості вона створює биття. Оскільки ми проводимо тестдрайв кожного скутера перед віддачею клієнту, то в разі виявлення биття колеса, ми заново його бортуємо. Також, приділяємо увагу гальмам, оскільки через неправильно встановленого супорта, або колодок, може бути поганий накат, отже знижений запас ходу.

8) Ходова частина. В даному випадку вона дуже проста і практично не може мати проблем. Єдине наша перевага в тому, що ми можемо підлаштовувати її під клієнта. Наприклад, стандартно в задній амортизатор ставляться пружини, що можуть витримати навантеження в 200 кг, що може бути жорсткувато для деяких користувачів. Ми розробили різні варіанти більш м'яких пружин і можемо їх ставити на прохання клієнта.

9) Рама. Виконана з товстих сталевих труб і є дуже міцною конструкцією, яка витримує значно більшу вагу пасажирів, ніж заявлений в характеристиках. Багато користувачів запитують, чи видно зварювальні шви? Доводиться відповідати: «Ви платите майже всю вартість за акумулятор, двигун, контролер і інше електричне обладнання. Практично всі клієнти згодні з тим, що немає сенсу доплачувати за шліфовку зварювальних швів і інші декоративні роботи, оскільки це абсолютно ніяк не впливає на процес їзди. Якщо вам це принципово, і ви хочете ідеально гладку раму з максимально якісним фарбуванням, як на оригінальному Scrooser, ми можемо це зробити спеціально для вас. Але при цьому вартість скутера значно зросте ». Крила пластикові, тому великої міцності від них чекати не варто. При ударах, в'їздах в глибокі ями вони можуть зламатися. Також і кріплення, за допомогою яких вони кріпляться до рами. У цьому немає нічого страшного, оскільки це не дорогий ремонт, який в більшості випадків легко проводиться в домашніх умовах за допомогою звичайного клею. Але за додаткову плату ми можемо підсилити конструкцію, якщо ви живете в регіоні з дуже поганими дорогами, або купуєте скутери для здачі в прокат.

10) Гідроізоляція. Спочатку в скутері є місця (вихід проводів та інше), куди може потрапляти вода. Але на практиці, при звичайній їзді в дощ вона туди не потрапляє, для цього потрібно в'їхати в досить глибоку калюжу, яка перевищує висоту кліренсу. При разовому попаданні води нічого страшного не станеться. Акумулятор герметизований, і якщо його оболонка не пошкоджена, то потрапляння води всередину неможливо. Те ж саме стосується і контролера. Оскільки ми ізолюємо проводку, то незначне природне потрапляння води не зашкодить і їй. У рамі передбачені отвори для стоку води. Також, ці отвори використовуються для вентиляції контролера. Якщо їх закрити, контролер буде перегріватися. Для таких випадків ми ставимо захист від перегріву на контролер, щоб він автоматично відключався при досягненні високої температури. Але якщо ви купили електроскутер в іншому місці, або у нас до 2019 року, слід враховувати цей момент при бажанні зробити герметизацію самостійно.

11) Кастомізація. Електроскутери CityCoco мають досить велику кількість функцій, які недоступні з заводу, наприклад, круїз-контроль. Ми додаємо ці функції для забезпечення більш комфортної їзди і поліпшення технічних характеристик транспортного засобу.

Досить часто клієнти намагаються шантажувати нас тим, що вони підуть і куплять такий же товар у наших конкурентів. Наша відповідь: «Це не проблема. Так, схожий товар продається в Україні, при цьому, досить широко. Але практично всі продавці такого товару не дають реальної гарантії і у них немає сервісного центру. З практики звернення не наших клієнтів до нас в сервісний центр, часто товар має таку ж якість і конфігурацію, як якщо б ви отримали його, купивши за посиланням на Алібабі, наданої на початку статті. Такі скутери часто після покупки досить скоро вимагають дорогого ремонту, пов'язаного із заміною батареї, двигуна та інших компонентів. Навіть, якщо вам і пообіцяють гарантію, то в разі перегрівання двигуна/контролера це, найімовірніше, врахують не гарантійним випадком, списавши на неправильну експлуатацію або перевищення максимальних навантажень. Ніякого захисту від перегріву стандартно немає, як і поняття правильної/неправильної експлуатації. Тому, шановний покупець, дуже ймовірно те, що якщо ви з яких-небудь причин купите скутер не у нас, то коли-небудь звернетесь до нас з питань сервісу та запчастин."

Майте на увазі, що купуючи скутер безпосередньо з Китаю, ви не отримаєте абсолютно ніякої гарантії! Ми це перевірили на нашому власному досвіді, навіть у нас, оптових клієнтів, немає реальної гарантії від Китайських фабрик. Гарантію нашим клієнтам ми даємо від себе особисто.

До того ж, нагадуємо, що ми вносимо зміни в китайські розробки деяких моделей. Наприклад, такі моделі, як Ride, Ride Pro - це розробка нашого магазину спільно з китайцями. Звичайно, інші фабрики з часом можуть їх копіювати, і можливо, в продажу вже є схожі товари. Але ми завжди на крок попереду, завжди прагнемо максимально поліпшити технічні характеристики і якість продукції, вносячи свої зміни в розробку, враховуючи зауваження та побажання клієнтів.

Незважаючи на це практично всіх клієнтів цікавить питання:

"Як же купити CityCoco саме в нашому магазині, але дешевше? Торг доречний?"

Можливість купити скутер дешевше і без втрати якості є в несезонний час. У цей період немає такої великої кількості замовлень, майстри не переробляють понад норму, отже, собівартість складання скутера нижче, що відбивається на кінцевій ціні. У сезон теж іноді може бути можливість отримати більш низьку ціну на деякі конфігурації, але з урахуванням того, що ви почекаєте своє замовлення деякий час, наприклад, тиждень - місяць.

Якщо ви хочете купити CityCoco зі значною знижкою, і вам не потрібні перераховані вище зміни і доопрацювання, ми можемо продати вам електроскутер "з коробки" - в такому вигляді, як ми отримуємо його з Китаю. Ми не зможемо дати вам гарантію на такий скутер. Але це буде значно безпечніше, ніж замовляти його самому з Китаю, оскільки у вас буде можливість перевірити його працездатність на момент отримання і оплати.

Увага! Якщо вас лякає той факт, що оригінальний CityCoco вимагає деяких доопрацювань, і ви хочете купити відразу «ідеальний, заводський скутер», тоді перейдіть на сайт https://scrooser.com і купуйте «європейський оригінал» за відповідну ціну.

Скріншот с сайту Scrooser - зображення

Цей зразок за технічними характеристиками буде поступатися навіть найпростішим моделям CityCoco, представленим в нашому магазині, а коштує він майже в десять разів більше, при тому, що електричні компоненти для нього все одно будуть виготовлені в Китаї.

Завдання нашого магазину - привезти скутер CityCoco з якісної начинкою, отримати максимально можливі технічні характеристики, виконати повноцінну передпродажну підготовку, протестувати в реальних умовах і дати реальну гарантію покупцеві. Ми намагаємося задовольнити запити найвимогливіших клієнтів.

 

Pin It