ремонт електробайків - зображення

Компанія RIDE BIKE SHOP не тільки виробляє і продає електробайки типу CityCoco, але також займається професійним ремонтом цих електроскутерів, надає послуги тюнінгу та продажу запчастин.

Якщо є можливість привезти електроскутер на ремонт осінню або зимою, будь ласка, не відкладайте цей процес на весну, ціни будуть вище. 

Оскільки сервісних центрів такого рівня на території України більше немає, наші технічні консультанти постійно перевантажені. Будь ласка, з розумінням поставтеся до того, що часто вам не можуть передзвонити прямо зараз, або прийняти електробайк на ремонт терміново.

Ми докладаємо максимум зусиль, щоби відповісти всім протягом доби в порядку черги. Спочатку обслуговуються клієнти, які купували байк у нашому магазині (у разі купівлі нашого вживаного байка у сторонньої особи це правило не діє).

Ми не можемо знайти достатню кількість професійних продавців запчастин та менеджерів з сервісу, тому запрошуємо бажаючих на цю посаду на співбесіду.

У випадку, якщо ви купували свій електроскутер не у нас в магазині, любі технічні консультації по телефону платні, мінімальна вартість - 300грн. У разі залишання електробайка в нашому сервіс центрі мінімальна вартість сервісних робіт (діагностики) також 300грн.

Ремонтні роботи:

  • Заміна всіх запчастин
  • Ремонт проводки
  • Зварювальні роботи
  • Шиномонтаж покришок CityCoco з колісним диском розміром 8-13 дюймів
  • Ремонт ручки акселератора
  • Ремонт контролера
  • Ремонт електродвигунів (мотор-коліс)
  • Ремонт акумуляторних батарей

Тюнінг:

  • Збірка акумуляторних батарей любої ємності
  • Заміна двигуна і контролера на більш потужний
  • Збільшення/зменшення пікової потужності контролера
  • Збільшення/зменшення максимальної швидкості
  • Встановлення додаткового обладнання (GPS-трекери, поворотники, спідометри і т.д)
  • Встановлення та ввімкнення/вимкнення додаткових функцій (круїз-контроль, рекуперація і т.д)
  • Зміна конструкції рами (збільшення кліренса і т.д)
  • Регулювання жорсткості ходової частини (заміна амортизаторів, або просто пружин)

Сервіс-центр RIDE знаходиться в Києві. Номери телефонів та адресу можна знайти в контактах.

Наші електробайки також можна відремонтувати (включаючи гарантійний ремонт) і в інших містах. Контакти таких сервіс-центрів ви можете знайти в розділі контакти.

Ми дозволяємо зазначеним нижче сервіс-центрам проводити гарантійне обслуговування наших електробайків (будь ласка, перед візитом в ці сервіс-центри з приводу гарантійного ремонту, спочатку попередьте нас) і віддалено допомагаємо їм у виконанні ремонтних робіт.

Врахуйте, будь ласка, що перераховані в контактах сервіс-центри є просто окремими сервіс-центрами, і ми не можемо нести відповідальність за їх можливість і бажання виконати певні ремонтні роботи, терміни виконання, тимчасові зміни в робочому графіку й інші подібні нюанси, тому всю інформацію уточнюйте, будь ласка, безпосередньо в обраному сервіс-центрі перед візитом.

Оскільки CityCoco виробляються на сотнях різних заводів, мають різну конструкцію та запчастини, то питання встановлення цінової політики є вкрай складним. Час виконання однієї і тієї ж роботи на схожих зовні електробайках може значно відрізнятися.

Точні ціни на ремонтні роботи ми можемо озвучити після проведення діагностики.

Вартість діагностики складає 100 грн за умови придбання CityCoco у нас, та 300 грн, якщо не у нас. Плата за діагностику не стягується при проведенні ремонтних робіт.

Проте, ми постаралися вивести максимальну ціну за деякі види ремонтних робіт, з урахуванням всіляких труднощів в процесі ремонту. Вона може бути нижче за відсутності додаткових труднощів та/або в несезонний час.

Ціни на ремонт електроскутера CityCoco, купленого у нас і не у нас, відрізняються, оскільки у наших скутерів ремонтопригодні запчастини, і ймовірність виникнення додаткових труднощів в процесі ремонту мінімальна.

Прайс (в форматі pdf)

Можливо комусь ціни здадуться високими, але врахуйте, що у нас немає мети «заробити» на вас, ми навпаки зацікавлені, щоб до нас на ремонт нічого не привозили. Якщо ж вас ціни не влаштовують, то більшість наданих в прайсі робіт ви можете виконати самі, в домашніх умовах. Саме тому, спеціально для вас ми зняли різні відео-інструкції на тему проведення самостійної діагностики та заміни деталей.

На відео майстер виконує роботи дуже швидко. При зйомці відео майстер виконував роботи на абсолютно нових, що продаються нами електроскутерах, тому не виникало якихось додаткових труднощів. На практиці ж, в ремонт потрапляють не тільки наші CityCoco, а й куплені в інших місцях, які візуально хоч і схожі, але можуть значно відрізнятися по начинці і навіть механічній конструкції. Крім того, якщо електробайк не новий, то в більшості випадків він має сюрпризи в вигляді зірваної різьби, зношених запчастин, які ламаються в процесі демонтажу і т.д., що значно збільшує час виконання роботи та наші ризики.

З грошей, які ви платите нам за сервіс, крім витрат на виплату механікам і електрикам, ми платимо менеджеру по сервісу, який приймає і видає вам електробайк, водієві, який кожен електроскутер завантажує в машину, везе в ремонтний цех, відвантажує та привозить назад, людині, яка проводить тестові заїзди на скутері, щоб на практиці переконатися, що проблема усунена і не з'явилася нова, і ще платимо за бензин.

Компанія RIDE на 4й рік роботи поки практично нічого не заробляє на сервісних роботах. Майстри хоч і отримують гроші за виконану роботу по ремонту CityCoco, але у них крім цього і так багато роботи по збірці і розробці електробайків, яка значно більше оплачувана, цікава та передбачувана.

Наприклад, приїжджає клієнт на заміну АКБ в купленому не у нас електробайці. АКБ ще частково жива, так як клієнт на цьому електроскутері доїхав до нас. Ми міняємо акумулятор, ставимо на 60 В 20 Ач. До цього, у клієнта стояв акумулятор на 12 Ач, реальна ємність якого з заводу була 8 Ач, а в процесі експлуатації стала ще вдвічі меншою. Після заміни акумулятора просадки напруги практично немає, потужність розвивається значно більша, ніж при старій АКБ. І тут, ще до віддачі клієнту, в процесі тестового заїзду на електробайці згорає контролер. З заводу, в CityCoco куплених не у нас, не встановлено ніяких захистів від перегріву, тому це нормальна практика, що при встановлені якісної АКБ згорає і контролер, і двигун. Про це ми неодноразово писали і попереджали в наших блогах. В даному випадку, можливо контролер вже мав відпрацьований ресурс, так як перегрівався при їзді, але стара АКБ не дозволяла розвинути досить потужності для остаточної його смерті. І ось, при встановленні більш потужної АКБ, контролер відразу згорів. Але клієнт давав електробайк на заміну акумулятора, а не контролера. І він був на ходу на момент прийому. У підсумку, цей сервіс приносить нам збиток, ми ремонтуємо/міняємо контролер за свій рахунок, і навіть заробіток з продажу того ж акумулятора вже не перекриває ці витрати.

Бувають абсолютно абсурдні ситуації, коли клієнт дає свій CityCoco з микротріщинами на крилах, їх не видно, і крила просто лопаються до видачі клієнту. Були випадки, коли в процесі тест-драйву навіть відвалювалися елементи рами, і нам доводилося їх приварювати.

Або ж, досить часто клієнт дає на шиномонтаж електробайк з побитим кривим колісним диском (таким він може бути вже з заводу), але це можна виявити, лише знявши колесо і покришку. Про реакції клієнтів в таких випадках і методах вирішення проблем можна писати досить довго ...

Це тільки частина поширених ситуацій, тому, з огляду на якої якості бувають CityCoco і наскільки вони різні, стільки ж проблем і грошових втрат з нашого боку з'являється при їх ремонті.

Це і є причина, чому повноцінних сервіс-центрів, які ремонтують CityCoco, в Україні більше немає. Хоча ми були б дуже раді тому, щоб такі сервіси з'явилися, і навіть згодні повністю віддати їм всю роботу, пов'язану з ремонтом електробайків CityCoco.

Якщо ви прочитали вищеописані факти і хочете потрапити до нас на сервіс, ласкаво просимо. Ми лояльні до кожного клієнта, незалежно від того, чи купували ви свій CityCoco у нас, чи ні. Тому що, якщо ми не будемо приймати в ремонт електробайкі куплені не у нас, то репутація CityCoco в цілому буде падати, адже відремонтувати їх більше ніде.

В першу чергу ми ремонтуємо електробайки, куплені у нас, і часу на інші скутери в сезон іноді фізично не вистачає. Тому, по можливості, привозьте свої електроскутери на ремонт (особливо на модернізацію та інші складні роботи), в несезонний час (жовтень-лютий). В такому випадку терміни виконання робіт будуть мінімальні, ціна в деяких випадках нижче, що дозволить нам розвантажитися в сезон, і завдяки цьому допомогти більшій кількості власників CityCoco.

Вище були описані причини відсутності сервіс-центрів по повноцінному ремонту CityCoco в Україні. Крім того, досить часто виникають проблеми зовсім іншого характеру. Як кожен клієнт може допомогти нам уникнути зайвих труднощів і допомогти в розвитку сервісу електробайків CityCoco?

Будь ласка, спілкуйтеся з менеджером по сервісу з повагою.

Часто це стосується клієнтів, які привезли куплений у нас електробайк на платний ремонт (випадок виявився не гарантійний). Не потрібно нагадувати менеджеру по сервісу про суму, за яку ви його придбали. Вам продали електробайк у відділі продажів, а не в сервіс-центрі. Те, що відділ продажів вам обіцяв під час продажу, те ви і отримаєте. Якщо випадок гарантійний, ви нічого не платите. Якщо ж поломка сталася з вашої вини, або зламалася деталь, на яку немає гарантії, то вимога безкоштовного сервісу призведе як мінімум до витрати вашого і нашого часу.

Можна зрозуміти невдоволення клієнта, у якого зламався електроскутер або виникають додаткові витрати при його ремонті, збільшуються терміни і т.д, але зрозумійте, що неповажний та грубий стиль спілкування ніяк не поліпшить і не прискорить вирішення ваших проблем, а можливо, навіть призведе до відмови сервісного обслуговування електробайка і продажу запчастин надалі.

При вимогах «зв'язатися з начальством», поскаржитися на менеджера по сервісу і т.д., будь ласка, враховуйте те, що з метою поліпшення якості обслуговування всі телефонні розмови записуються, і в самому пункті прийому також ведеться відео-запис зі звуком, тому наші менеджери завжди намагаються вести себе максимально адекватно та порядно.

З питань ремонту та покупки запчастин, будь ласка, телефонуйте або пишіть тільки у відділ сервісу, навіть якщо там не відповідають деякий час (в сезон менеджери можуть бути перевантажені). Відділ продажів не має повної інформації про статус ремонтних робіт, наявності запчастин і т.д., і не несе відповідальності в разі неправильного надання даної інформації.

Пам'ятайте, що будь-яке самостійне втручання в електроніку електробайка може привести до позбавлення гарантії. Не допускається самостійне встановлення додаткового електричного обладнання, яке живиться від акумулятора електроскутера. Для збереження гарантії електробайк потрібно віддавати в сервіс-центр RIDE, навіть, якщо він знаходиться в іншому місті. У цьому випадку за пересилку платить клієнт.

Ми йдемо на зустріч нашим клієнтам та практично завжди дозволяємо самостійно знімати неробочу деталь з електробайка і висилати її нам на заміну, з метою значної економії на доставці (щоб не відправляти цілий електроскутер). Наприклад, клієнти надсилають нам акумулятори, мотор-колеса, контролери і т.д. Але робити це можна лише після узгодження з відділом сервісу. Також, ставиться відповідна позначка в гарантійному талоні. У разі пошкодження деталі в процесі демонтажу відповідальність несе клієнт. Якщо ви не впевнені, що можете це зробити самі, зверніться до будь-якого майстра в вашому місті, який під нашим керівництвом усуне проблему. Якщо ж ви самостійно втручалися в електроніку електроскутера без попереднього узгодження з нашим сервіс-центром, ми маємо право зняти вас з гарантійного обслуговування, і ремонт буде платним. Тому, якщо ви збираєтеся з яких-небудь причин зробити навіть мінімальне втручання, наприклад, від'єднати акумулятор (в моделях де він не знімний), будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом сервісу.

Тепер про гарантії на запчастини та сервісні роботи. Ми даємо 14 днів гарантії на всі продані/встановлені нами запчастини та виконані роботи. Якщо запчастина буде встановлена в електромопед, куплений у нас, то в ми в індивідуальному порядку можемо провести діагностику інших компонентів і розширити гарантію на продану деталь до 1 року. На акумулятор гарантія 1 рік, за умови, що він використовується з зарядкою, купленою у нас. Тобто, навіть якщо ви купили CityCoco не у нас, для отримання річної гарантії на акумулятор, вам необхідно купити у нас зарядний пристрій до нього. Або ви можете використовувати свій зарядний пристрій, якщо впевнені, що він буде запускати в акумуляторі процес балансування, але в такому випадку гарантія від нас буде тільки 14 днів, оскільки ми не несемо відповідальності за роботу сторонніх зарядних пристроїв.

На електробайк, який був куплений не у нас, гарантія на інші запчастини може бути розширена до 1 року тільки в тому випадку, якщо всі електричні компоненти були куплені та встановлені у нас.

Більшість клієнтів, які самі привезли CityCoco з Китаю, в дуже багатьох випадках стикаються з тим, що їх електробайк вимагає ремонту відразу ж після приїзду з заводу. Якщо на акумулятор в парі з зарядним пристроєм ми ще можемо дати рік гарантії, то наприклад, на контролер - ні. Якщо у вас згорить двигун, що призведе до короткого замикання, то встановлений нами контролер теж зіпсується. Даючи 14 днів гарантії на такий контролер, ми ризикуємо, оскільки це може статися і в перші дні експлуатації. Звичайно ж, якщо ви захочете поміняти в комплекті контролер і двигун, та інші дрібні електричні компоненти, які можуть вивести з ладу контролер, ми зможемо дати вам рік гарантії на всі замінені запчастини.

Почувши подібну відповідь, часто клієнти приходять в лють, загрожують зіпсувати нам репутацію, приводячи в приклад автосервіси, на яких вони обслуговують свої автомобілі. Наприклад, вони кажуть, що коли автосервіс змінює запчастину, їм дають на неї тривалу гарантію. Звичайно ж, якщо у вас брендовий автомобіль, у якого стоять всі заводські запчастини, то замінивши одну з них на таку ж, оригінальну або аналогічну, вони можуть і повинні давати вам тривалу гарантію. Тим більше, що і на оригінальну і на аналогічну автозапчастин завод-виробник дає гарантію автосервісам (своїм клієнтам).

А тепер, уявіть, що ви приїдете на автосервіс, де ремонтують Мерседеси, на копії автомобіля Мерседес, зробленій в Китаї, яка з заводу вже має проблеми, можливо навіть не заводиться, в ній встановлено одноразові неякісні запчастини, які не підлягають ремонту. І, щоб замінити цю запчастину, потрібно добре повозитися, так як з'єднання вашого автомобіля не підходять під оригінальну запчастину, при цьому є ризик виходу з ладу заміненої запчастини, оскільки інші вузли автомобіля не надійні, мають невідповідні параметри, і отже, можуть в будь-який момент зламатися і стати причиною поломки заміненої запчастини. Чи буде автосервіс Мерседеса взагалі приймати на ремонт (або хоча б діагностику) неоригінальний автомобіль? І хто несе відповідальність за те, що ви придбали неоригінальний, неякісний автомобіль? Чи треба при цьому поливати брудом автосервіси?

Тому, в ситуації, коли ви купуєте CityCoco з неякісної начинкою, перераховані вище нами умови - це все що ми можемо запропонувати. При цьому нам це не цікаво і не вигідно! В такому випадку не потрібно говорити менеджеру про те, що клієнт завжди правий, фірма живе за рахунок клієнта, клієнтові завжди повинні і т.д.

Можливо, у вас виникне питання - чому ж ми тоді займаємося сервісом, в тому числі куплених не у нас електробайків, якщо це настільки важко і фактично збитково? Ми робимо це тільки тому, що продаємо електроскутери CityCoco, і якщо не буде ремонту та продажу запчастин, то купувати даний тип транспорту в цілому нераціонально. Підвищення вартості сервісу хоч і дозволить нам мати дохід з цього напрямку, але відіб'є охоту у багатьох потенційних клієнтів купувати наші електроскутери.

Також, після ремонту CityCoco, або запчастини до нього, ми готові чекати до 2-х тижнів, поки ви його заберете та оплатите. Якщо у вас не виходить забрати електробайк протягом 14 днів після закінчення сервісних робіт, будь ласка, попередьте нас і озвучте точну дату, коли ви заберете свій товар. Дуже часто, особливо в несезонний час, наш склад переповнюється електробайками та запчастинами клієнтів відділу сервісу, нам їх ніде зберігати, ми змушені шукати вихід із ситуації і нести за них повну матеріальну відповідальність. Тому в разі, якщо ви не забираєте свій електробайк або запчастину протягом 14 днів, ми залишаємо за собою право нараховувати плату за зберігання.

Ми намагаємося максимально інформувати людей, як не купити CityCoco з неякісною електричною начинкою, але на жаль, ситуація практично не змінюється. Якщо ви читаєте цю статтю і ще не придбали електробайк, але з якихось причин не хочете купувати його у нас (наприклад, знайшли дешевше або через принцип), то головне, не завозьте CityCoco безпосередньо з Китаю, краще купіть його у наших конкурентів, на території України. При покупці CityCoco безпосередньо з Китаю, у вас не буде можливості повернення і взагалі ніяких реальних гарантій на його запчастини! Купуючи на території України, у вас хоча б є шанс повернення грошей або здійснення гарантійного ремонту, за умови, що вам попадеться порядний продавець ...

Дякую за розуміння.

Відео-інструкції про те, як самостійно ремонтувати CityCoco