Магазин RIDE Bike Shop - логотип

(093) 843-7733  Продаж

(098) 228-3773  Сервіс, гарантія

 

Шановний Покупець!

Нагадуємо дуже важливу інформацію, яка стосується всіх пристроїв з акумуляторами: не допускайте зберігання довгий час розрядженого до мінімуму акумулятора! Якщо ви залишите скутер або інший пристрій, наприклад «на зиму» з розрядженою батареєю, вона буде втрачати свою максимальну ємність, і запас ходу зменшиться! Перед тривалим зберіганням рекомендуємо зарядити батарею хоча до 60-80%.

 

Гарантія та сервісне обслуговування

 

Я можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам закон «Про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей,
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки,
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку продавець проводить обмін товару.
 
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

 

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в місті, де ще немає нашого магазину, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за контактним телефоном. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

Шановні покупці! Купити електроскутер, покататися 13 днів і повернути не вийде, навіть якщо товарний вигляд не порушений. Не сподівайтеся на безкоштовний прокат. Повернення проводиться тільки в разі, якщо товар не був у експлуатації (на скутері не їздили, пробіг залишається таким же, як на момент покупки).

Якщо вас цікавить прокат - така послуга можлива, але не безкоштовна, обмовляється в індвідуально порядку.

 

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

За телефонними номерами в розділі контакти

 

Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон.

 

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в нашому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

 

У яких випадках гарантія не надається?

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, або дією екстремальних температур.

 

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликаного програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами.