Шановний Покупець!

Нагадуємо дуже важливу інформацію, яка стосується всіх пристроїв з акумуляторами: не допускайте зберігання довгий час розрядженого до мінімуму акумулятора! Якщо ви залишите скутер або інший пристрій, наприклад «на зиму» з розрядженою батареєю, вона буде втрачати свою максимальну ємність, і запас ходу зменшиться! Повністю зарядженим акумулятор зберігати також не варто. Перед тривалим зберіганням рекомендуємо зарядити батарею хоча до 60-80%.

Гарантія та сервісне обслуговування

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам закон «Про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей,
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки,
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку продавець проводить обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині, якому ви його купували. Список магазинів з адресами та контактними телефонами вказано тут.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в місті, де ще немає нашого магазину, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за контактнимм телефонами сервіс-центрів. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

Шановні покупці! Купити електроскутер, покататися 13 днів і повернути не вийде, навіть якщо товарний вигляд не порушений. Не сподівайтеся на безкоштовний прокат. Повернення проводиться тільки в разі, якщо товар не був у експлуатації (на скутері не їздили, пробіг залишається таким же, як на момент покупки). Якщо вас цікавить прокат - така послуга можлива, але не безкоштовна, обмовляється в індвідуальному порядку.

За телефонними номерами сервіс-центрів в розділі контакти.

Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні, а також, на сайті в описі кожного товару. Зазвичай термін гарантії на електроскутер становить 12 місяців. Так само, термін гарантії може обумовлюватися індивідуально.

Гарантія поширюється на електричну частину електроскутера, а саме тільки на його дорогі компоненти:

- акумулятор
- електродвигун
- контролер електродвигуна
- зарядний пристрій

Гарантія на інші електричні частини, такі як ручка акселератора, кнопки управління світловими і звуковими приладами, фари, поворотники, клаксон, спідометр, проводка не поширюється. До 2019 року ми давали гарантію на повністю всю електричну частину електроскутера, але це закладалося в його вартість. Зараз загальна вартість скутера знижена, і при необхідності ви можете доплатити за гарантію на повністю всю електричну частину. Вартість обговорюється в індивідуальному порядку.

Таке рішення було прийнято в зв'язку з тим, що при поломці цих дрібних частин відсоток гарантійних випадків практично відсутній, основна причина їх поломок через падіння, неадекватну їзди та інших зовнішніх факторів.

На механічну частину електроскутера (амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення) гарантія не поширюється.

Якщо у вашому місті немає нашого сервіс-центру, логічно припустити, що при виникненні гарантійного випадку вам потрібно відправляти електробайк цілком в інше місто.

Але ми намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і допускаємо самостійне зняття несправної деталі (під онлайн-контролем нашого фахівця) та її відвантаження для обміну/ремонту, з метою значного зниження вартості пересилання (за пересилку платить клієнт). Подробиці уточнюйте за контактними телефонами сервіс-центрів. При цьому, разом з деталлю обов'язково потрібно вислати і ваш гарантійний талон, в якому ми зробимо відповідний запис, і повернемо його вам.

Оскільки будь-яке, навіть незначне, втручання в електроніку, повністю позбавляє вас гарантійного обслуговування, перед тим як допрацьовувати, тюнінгувати ваш CityCoco, і встановлювати додаткові електронні елементи, будь ласка, зв'яжіться з нами. Сервіс центр в деяких випадках може дати дозвіл на подібні самостійні втручання, або запропонує альтернативний варіант. Але, в такому разі, так само, буде потрібно надати ваш гарантійний талон, де ми в письмовому вигляді підтвердимо дію гарантії після проведення даної операції.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в нашому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

В яких випадках гарантія не надається?

  • порушення гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, або дією екстремальних температур.

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликаного програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами.