Будьте з нами:

        

Скутеры - изображение

Деякі відвідувачі нашого магазину, вперше побачивши електроскутери типу CityCoco і дізнавшись їх ціну, відразу обурюються: «Навіщо мені платити 800$ і більше, коли бензиновий б/в скутер з двигуном 50 кубиків коштує від 300$?». Ми намагаємося пояснити нашим клієнтам, що купуючи будь-який бензиновий скутер і користуючись ним кілька років, вони значно переплатять.

У цьому блозі ми наведемо розрахунки за витратами на бензиновий і електроскутер протягом декількох років експлуатації.

Економія на паливі

Мінімальну витрату 2 літрів палива на 100 км можна отримати тільки на нових брендових скутерах типу Honda Dio в режимі їзди без розгонів і гальмувань на швидкості 30 км/год. Витрата по місту буде мінімум 3 літри, якщо їздити спокійно і мотор в хорошому стані. З огляду на їзду в холодну пору доби, поїздки на короткі дистанції, поїздки з другим пасажиром, витрата зростає до 4 л на 100 км. Разом, кожні 100 км шляху будуть обходитися мінімум в 4$.

Якщо середній пробіг становить 15 км на день, то за рік це буде близько 5500 км, а за 3 роки - 16500 км. Це умовний розрахунок, в якому ми не враховуємо зимовий період. При такому пробігу тільки на паливо ви витратите 660$. Вам дуже пощастить, якщо не доведеться ремонтувати двигун, не кажучи про інші поломки.

У випадку з електроскутером витрати не електрику просто мізерні, на одну зарядку 20 А/Год акумулятора витрачається всього 1,5 кВт електроенергії. Навіть при найвищому тарифі елеткроенергії і при максимально швидкій, агресивній їзді ви витрачатимете близько 0,25$ на 100 км. Це 41$ за 3 роки при пробігу 16500 км. Реально ж, при спокійній їзді і звичайному домашньому тарифі електроенергії за цей період витрати будуть 15-20$.

Економія на паливі складе приблизно 600$.

Економія на запчастинах

У електроскутера практично немає елементів, що труться, навіть у самому моторі. При стандартних умовах експлуатації зношуються тільки гальмівні колодки, диски і підшипники.

Навіть не рахуючи витрати на обслуговування і заміну запчастин, враховуючи вартість бензинового б/в скутера біля 300$, ви могли б за зекономлені гроші купити НОВИЙ електроскутер замість б/в бензинового мопеда. Якщо ж пробіг у два рази більше, то за три роки ви витратите на бензин і обслуговування більше грошей, ніж коштує найпотужніший і наворочений електроскутер, наприклад, CityCoco Harley.

Наші клієнти часто говорять: «В електроскутері потрібно міняти акумулятор». Так, звичайно потрібно. Але:

1) Найдешевша батарея на 60В 12 а.год забезпечує мінімум 25000 км пробігу. Це в умовах агресивної їзди зі швидкими прискореннями, з одним або навіть двома пасажирами та іншими додатковими навантаженнями. При щадній експлуатації пробіг становитиме 50-70 тис км. Для більш ємних батарей, наприклад 20 а.год, яка коштує трохи дорожче, пробіг зростає пропорційно ємності.

2) 12 а.год батарея коштує не дорожче нового двигуна на бензиновий скутер. Звичайно ж, набагато простіше поміняти батарею на електроскутері, ніж робити капіталку або міняти двигун на бензиновому мопеді. Тим більше, що є варіант здешевити заміну батареї, самостійно замінивши в ній елементи, типу 18650.

3) Бензиновий двигун легко може бути перегрітий і зіпсований від високих обертів, їзди в натяг та інших чинників, які не страшні електродвигуну.

Для порівняння ми взяли бензинові скутери з об'ємом 50 куб. см і потужністю 5-7 к.с. Звичайно ж, електроскутери з моторами 800 - 1000 Вт не складуть їм конкуренцію за швидкістю, але вже доступні версії електробайків CityCoco з мотором 2000 Вт, які практично не відстають від бензинових по швидкості, але при цьому значно перевершують їх по тязі, яка становить близько 100 н/м проти 5-10 н/м у бензинових побратимів.

Pin It

Популярні товари

Задній амортизатор газовий, кліренс 20 см! Найкращий варіант для бездоріжжя на сьогоднішній день. Знижка за попереднім замовленням!
Найпрестижніший, зручний, функціональний і якісний електробайк на сьогодні. При цьому має потужний двигун, та великий запас ходу.