Магазин RIDE Bike Shop - логотип

(093) 843-7733  Продаж

(098) 228-3773  Сервіс, гарантія

 

blog 01 pic 01

Вперше такий дизайн з'явився ще в 2013 році, коли німецькі інженери розробили електричний скутер під назвою Scrooser. Він був виготовлений з алюмінію і важив всього 28 кг, але при цьому не сильно радував іншими характеристиками - максимальна швидкість всього 25 км/г, запас ходу 35 км, і, маючи одне сидіння, він був розрахований на 125 кг навантаження. На офіційному сайті ціни на нього зараз починаються від 6000 доларів, без урахування доставки і митного збору!

Це той самий єдиний оригінальний європейський скутер, насправді, зібраний з китайських запчастин ... Але німцям величезне спасибі за створений форм-фактору, який дав потужний старт для розвитку і вдосконалення копій. Почалося все з SEEV/WOQU/BX - це заводи, які організували виробництво копій оригінального Scrooser. При цьому всі електричні запчастини і функціонал в них аналогічні, і все, чим відрізняються дані бренди - це якість зварювання рами, фарбування. Згодом почали з'являтися більш сучасні аналоги з назвами Caigees, Harley, Zero і т.д.

Тепер детальніше про кожен бренд.

SEEV

SEEV - найперший китайський виробник копії Scrooser, перші екземпляри якої були представлені ще в 2015 році. Є модифікації з двигуном 500 Вт і 800 Вт. Батареї 48в-12а.г/ 60в-12а.г.

Переваги моделі:

- перший в світі бренд, який почав копіювати Scrooser, чим значно збільшив популярність даного виду скутерів

- тонкий акумулятор, який майже не видно, якщо дивитися на байк збоку

- згладжені зварювальні шви рами.

недоліки:

- замість звичних елементів акумулятора 18650 використовуються літій-полімерні плити. Незважаючи на те, що виробник акумулятора Samsung, він менш міцний, абсолютно ремонтоздатний, на відміну від більш товстих з використанням елементів 18650. При цьому конструкція рами SEEV не дозволяє поставити туди ніякий інший акумулятор, все, що вам залишиться - лише купувати новий, за 60% від вартості скутера ...

- максимальна швидкість всього 35 км/г і маленький запас ходу. Часто заявляються рекордні 80 км пробігу, але рідко хто чесно вказує, що це пробіг в режимі extreme LE (low energy), який має на увазі їзду на швидкості 4,5 км/год ... Реальний пробіг становить 25-30 км, якщо їхати на нормальної швидкості. Це в теплу погоду, а якщо враховувати особливості літієвих батарей, то при нулі градусів пробіг ще менше ...

- дуже низький кліренс, акумулятор слабо захищений.

- відсутність амортизаторів

- мінімальний набір функцій, відсутність сигналізації

- можливо все написане вищене вважалося б недоліками, якби не значна переплата за «бренд».

WOQU і BX

WOQU, BX - це аналоги SEEV, які виготовленідещо пізніше на інших заводах.

CityCoco

CityCoco, як бренду в Китаї не існує. Ця назва форм-фактора електроскутера на широких колесах, схожого на Scrooser.

CityCoco, по суті, це своєрідний конструктор. Сотні китайських заводів розробляють і виготовляють все більш сучасні і наворочені моделі. Також, в розробці може взяти участь будь-який бажаючий, наприклад моделі Ride і Ride Pro були розроблені нашим магазином. Завдяки такій можливості, на сьогоднішній день ми маємо величезну кількість опцій, міцнішу і адаптовану під наші дороги раму, потужність двигуна аж до 3000 вт, ємність акумуляторів 40 А.г. і більше при напрузі 60 в. Використовувані в небрендових CityCoco комплектуючі, зазвичай не поступаються за якістю тим, які стоять в брендових моделях, при цьому вони можуть мати значно кращі характеристики.

Форм-фактор CityCoco на сьогоднішній день надзвичайно популярний, так як після доопрацювання ходової частини, появи різних функцій і підняття кліренсу він став універсальним,який не має аналогів,мопедом, переваги якого ми описували тут. У тому випадку, якщо магазин проводить повноцінну передпродажну підготовку, по надійності CityCoco не поступається навіть європейському оригінальному Scrooser.

Незважаючи на всі переваги, потрібно бути обережним при покупці. Купуючи цю продукцію в ненадійних місцях, можна потрапити на скутер, зібраний з комплектуючих поганої якості. Специфіка роботи більшості китайських (а також наших) продавців заснована на бажанні заробити шляхом максимального зниження вартості, на шкоду якості. Ми написали блоги, які допоможуть вам уникнути покупки скутера з неякісним акумуляторомдвигуном, а також дали рекомендації щодо збереження їх ресурсу. Крім того, в окремому блозі ми пояснили, чим відрізняється продаваємий нами скутер від тих що продаютьсяв Китаї.

 

Купити CityCoco можна в нашому інтернет-магазині

 

Pin It