Будьте з нами:

        

blog 01 pic 01

Вперше такий дизайн з'явився ще в 2013 році, коли німецькі інженери розробили електричний скутер під назвою Scrooser. Він був зроблений з алюмінію і важив усього 28 кг, але при цьому не дуже радував іншими характеристиками - максимальна швидкість усього 25 км/год, запас ходу 35 км, і, маючи одне сидіння, він був розрахований на 125 кг навантаження. На офіційному сайті ціни на нього зараз починаються від 3700 євро!

Це оригінальний європейський скутер, але китайці не розгубилися і зробили свої копії. SEEV / CITYCOCO / WOQU / BX - це заводи, які організували виробництво копій на оригінальний Scrooser. При цьому всі електричні запчастини беруться з одного заводу і все, чим відрізняються зазначені бренди - це якість зварювання рами, фарбування.

Наразі скутер, зображений на картинці, може мати двигуни 500/800/1000 Вт. Батареї 48в-12а/60в-12а.год/60в-20а.год. Від потужності двигуна залежить його максимальна швидкість і розгін, а від напруги і ємності акумулятора - дальність ходу.

Ресурс акумулятора складає близько 1000 циклів повного заряду-розряду. Тому чим більше буде ємність акумулятора, тим більший пробіг здолає скутер за ці 1000 циклів.


blog 01 pic 02


Тепер детальніше про кожен бренд.

SEEV

SEEV - найперший китайський виробник копії, перші екземпляри якої були представлені ще в 2015 році. Є модифікації з двигуном 500 Вт і 800 Вт. Батареї 48в-12а.год/60в-12а.год.

Перевагою скутера SEEV є тонкий акумулятор (так як його ємність невелика), який майже не видно, якщо дивитися на байк збоку.

Недоліки: максимальна швидкість усього 30 км/год і маленький запас ходу. Часто заявляються рекордні 80 км пробігу, але рідко хто чесно вказує, що це пробіг в режимі extreme LE (low energy), який має на увазі їзду на швидкості 4,5 км/год... Реальний пробіг становить 25-30 км, якщо їхати на середній швидкості. Це в теплу погоду, а якщо враховувати особливості літій іонних батарей, то при нулі градусів пробіг у два рази менше...

CityCoco

CityCoco почали робити свою копію німецького байка пізніше і випустили кілька різних моделей. Вони відразу вирішили проблему SEEVів, двигуни тут більш потужні - 800/1000/1200 Вт, і акумуляторні батареї більшої ємності - 60в-12а.год і 60в-20а.год.

Аналогом SEEV є CityCoco Classic, який доступний в комплектації з 800 Вт двигуном і батареєю ємністю 12 а.год, або з 1000 Вт двигуном і батареєю ємністю 20 а.год. Перший за характеристиками не відрізняється від SEEV, тоді як другий може підніматися на більш круту гору, їде вже 40 км / год, і його реальний запас ходу складає близько 55 км на максимальній швидкості.

Незначною відмінністю CityCoco Classic від SEEV є більш товстий блок батареї, але конструкція рами така, що кліренс не постраждав

Також SEEV не має таких додаткових опцій, як дисплей на кермі, амортизатори, вбудована колонка для прослуховування музики через Bluetooth і багатьох інших.

CityCoco CaigeeS - це новинка 2017 року. Він має вбудовані в раму поворотники і двигун потужністю 1200 Вт, що дозволяє йому дуже динамічно розганятися і підніматися на гору з ухилом близько 30 градусів. Батареї тут дві сумарно на 20 а.год. Величезним плюсом є те, що батарея легко змінюється. Можна взяти з собою в дорогу кілька запасних батарей і проїхати до 130 км без підзарядки. Також дуже зручно те, що можна залишити скутер на вулиці або в під'їзді і взяти батарею додому для зарядки. У холодну пору року батарея не втрачатиме ємність, перебуваючи в теплі.

WOQU і BX

WOQU, BX - це аналоги CityCoco, які вийшли дещо пізніше на інших заводах, зібрані з такими ж параметрами.

 

Купити CityCoco можна в нашому інтернет-магазині

 

Pin It