електроскутер - зображення

Вперше такий дизайн з'явився ще в 2013 році, коли німецькі інженери розробили електричний скутер під назвою Scrooser. Він був виготовлений з алюмінію і важив всього 28 кг, але при цьому не сильно радував іншими характеристиками - максимальна швидкість всього 25 км/год, запас ходу 35 км, і, маючи одне сидіння, він був розрахований на 125 кг навантаження. На офіційному сайті ціни на нього (на момент написання статті) від 5000 доларів, без урахування доставки та митного збору!

Це той самий єдиний оригінальний європейський електроскутер, який насправді зібраний з китайських запчастин... Але німцям величезна подяка за створений форм-фактор, що дав потужний старт для розвитку та вдосконалення копій. Почалося все з SEEV/WOQU/BX - це заводи, які організували виробництво копій оригінального Scrooser. При цьому всі електричні запчастини та функціонал в них аналогічні, і все, чим відрізняються дані бренди - це якість зварювання рами, фарбування. Згодом почали з'являтися більш сучасні аналоги з назвами Caigees, Harley, Zero, LUQI і т.д.

Тепер детальніше про кожен бренд.

SEEV CityCoco

SEEV - найперший китайський виробник копії Scrooser, перші екземпляри з назвою CityCoco були представлені ще в 2015 році. Номінальна потужність двигуна 800 Вт. Акумулятор 60 В 12 Аг.

Переваги моделі:

  • перший в світі бренд, який почав копіювати Scrooser, чим значно збільшив популярність даного виду електроскутерів
  • тонкий акумулятор, який майже не видно, якщо дивитися на байк збоку
  • згладжені зварювальні шви рами.

Недоліки:

  • замість звичних елементів акумулятора 18650 використовуються літій-полімерні плити. Незважаючи на те, що виробник акумулятора Samsung, він менш міцний, абсолютно ремонтоздатний, на відміну від більш товстих з використанням елементів 18650. При цьому конструкція рами SEEV не дозволяє поставити туди ніякий інший акумулятор, все, що вам залишиться - лише купувати новий, за 70% від вартості електроскутера...
  • максимальна швидкість всього 35 км/г і маленький запас ходу. Часто заявляються рекордні 80 км пробігу, але рідко хто чесно вказує, що це пробіг в режимі extreme LE (low energy), який має на увазі їзду на швидкості 4,5 км/год ... Реальний пробіг становить 25-30 км, якщо їхати на нормальній швидкості. Це в теплу погоду, а якщо враховувати особливості літієвих батарей, то при нулі градусів пробіг ще менше...
  • дуже низький кліренс, акумулятор слабо захищений.
  • відсутність амортизаторів
  • мінімальний набір функцій, відсутність сигналізації

Можливо все написане вище не вважалося б недоліками, якби не значна переплата за «бренд». Саме тому, через низький попит з 2019 року ця модель знята з виробництва.

WOQU і BX

WOQU, BX - це аналоги SEEV, які виготовлені дещо пізніше на інших заводах. Також давно зняті з виробництва.

CityCoco

CityCoco, як бренду в Китаї не існує. Саме бренд SEEV першим назвав свою модель CityCoco, і цим словом до сих пір прийнято називати елеткроскутери подібного форм-фактора (великий самокат з сидінням на широких колесах).

CityCoco, по суті, це своєрідний конструктор. Сотні китайських заводів розробляють і виготовляють все більш сучасні та наворочені моделі. Також, в розробці може взяти участь будь-який бажаючий, наприклад моделі Ride і Ride Pro були розроблені ще в 2017 році нашим магазином сумісно з китайським заводом. Завдяки такій можливості, на сьогоднішній день ми маємо величезну кількість опцій, міцнішу та адаптовану під наші дороги раму, пікову потужність двигуна аж до 20000 Вт, ємність акумуляторів 50 Аг і більше (при напрузі 88 В). Встановлені в небрендових CityCoco комплектуючі, зазвичай не поступаються за якістю тим, які стояли в початкових брендових моделях типу SEEV, при цьому вони можуть мати значно кращі характеристики.

Форм-фактор CityCoco на сьогоднішній день надзвичайно популярний, так як після доопрацювання ходової частини, появи різних функцій та підняття кліренсу він став універсальним електромопедом, який не має аналогів, його переваги ми описували тут. У тому випадку, якщо магазин проводить повноцінну передпродажну підготовку, по надійності CityCoco не поступається навіть європейському оригінальному Scrooser.

Electric Chopper

Якщо ви зайдете на найбільшу китайську торгову площадку Alibaba, то переконаєтеся, що форм-фактор CityCoco став настільки популярний, що недобросовісні продавці з метою збільшення переглядів своїх товарів часто називають так будь-який електротранспорт. І абсолютно всі продавці називають так новий форм-фактор електричних скутерів, які зовні схожі на бензинові чоппери. Але подивіться уважно, що спільного у таких електробайк з початковим SEEV CityCoco?

електроскутери - зображення

Це більше не самокат, і він не має таких переваг безпеки, такої проходимості. Тому до форм-фактору CityCoco такі електроскутери ніякого відношення не мають. Але двигун, контролер і акумулятор в них використовуються з тих же заводів що і у CityCoco.

Тому потрібно бути обережним при покупці як CityCoco так і електроскутерів з "бензобаком". Купуючи цю продукцію в ненадійних місцях, можна отримати електробайк, зібраний з комплектуючих поганої якості. Специфіка роботи більшості китайських (а також наших) продавців заснована на бажанні заробити шляхом максимального зниження вартості, що практично неможливо без погіршення якості. Ми написали блоги, які допоможуть вам уникнути покупки електроскутера з неякісним акумулятором, двигуном, а також дали рекомендації щодо збереження їх ресурсу. Крім того, в окремому блозі ми пояснили, чим відрізняється продаваємий нами електроскутер від тих, що продаються в Китаї.

Починаючи з 2020 року ми почали виробляти електробайки в форм-факторі CityCoco самостійно, на території України. Наприклад, нова модель трицикла, яка не має аналогів. Більш детально можна переглянути в відео:

Купити CityCoco можна в нашому магазині

Читайте в блозі:

04 вересня 2018

{youtube}youtu.be/44vtYSc_j7s{/youtube} Ми написали вже достатню кількість блогів з технічною інформацією про електробайки CityCoco, але незважаючи на це, досить часто консультація з клієнтом...

19 лютого 2018

{youtube}mC1HYsqbXeE{/youtube} {youtube}Xb6Qen85fJo{/youtube} Друга частина блогу під назвою «Будьте обережні при покупці електроскутера! Скільки повинен проїжджати CityCoco?» У попередньому блозі...

12 лютого 2018

Практично всі покупці ставлять питання про термін служби і екcплуатації електроскутерів CityCoco. У зв'язку з цим, починаючи з 2018 року до кожного нашого електроскутера буде додаватися інструкція...

23 січня 2018

Більшість скарг на електроскутери CityCoco буває на запас ходу, який іноді значно відрізняється в меншу сторону від заявленого. Це не стосується продаваємих нами електробайків. Ми вирішили написати...