Магазин RIDE Bike Shop - логотип

(093) 843-7733  Продаж електроскутерів

(098) 228-3773  Запчастини, сервіс, гарантія

 

Питання і відповіді - зображення

Друга частина блогу під назвою «Будьте обережні при покупці електроскутера! Скільки повинен проїжджати CityCoco?»

У попередньому блозі ми розповідали про вплив акумулятора на запас ходу. Акумулятор є найдорожчою частиною електроскутера. Другим за вартістю йде двигун. Від нього залежить не тільки максимальна швидкість і тяга електроскутера, але і запас ходу. Двигун може неефективно витрачати енергію в разі, якщо має низький ККД. ККД неякісних китайських електродвигунів може бути на 20-30% нижче, відповідно, приблизно на стільки ж буде знижений і запас ходу. У цій статті ми постараємося допомогти розібратися в електродвигунах, встановлених в електробайках CityCoco, щоб ви уникли купівлі електроскутера з неякісним електродвигуном, а також відповімо на найбільш поширені питання:


- Які види електродвигунів встановлюються на електроскутерах CityCoco?
- Основні проблеми дешевих двигунів і як уникнути купівлі електроскутера CityCoco з таким двигуном?
- З яким двигуном вибрати електроскутер CityCoco?

У цьому блозі ви можете прочитати про те, який ресурс у мотор-колеса, що може вивести його з ладу і як правильно його експлуатувати.

Якість двигунів

Ситуація з двигунами схожа на ту, яка склалася з акумуляторами. У Китаї виробляється безліч різних варіантів двигунів в типовому корпусі (no name бренд). Найдорожчою частиною електродвигуна є залізний статор, який в парі з обмотками є електромагнітом, а також неодимові магніти. При недостатньому співвідношенні кількості заліза в статорі до потужності двигуна, його ККД зменшується.

Як приклад візьмемо найпоширеніший на сьогоднішній день двигун розміром 8 дюймів.

Двигун електроскутера - зображення

У багатьох випадках на такому 1000-ватниму двигуні встановлюють статор і магніти товщиною 4 см, замість 5 см.

Статор і магніти двигуна електроскутера - зображення

Такий двигун споживає енергію, як 1000-ватний, а за тяговими характеристиками проявляє себе, як 800-ватний. Неефективне використання потужності йде на нагрів обмоток і ймовірність їх перегорання значно зростає.

У більшості випадків «кількість заліза» на брендових двигунах можна дізнатіся за серійнім номером на самому колісному диску. Товщина магнітів відповідає товщині залізного сердечника, вимірюється в міліметрах и позначається буквою H. У наших електроскутерах використовують брендові двигуни великого китайського виробника Weite Motor. Ось так віглядають їх серійні номери та нутрощі:

Серійні номери і нутрощі двигуна електроскутера - зображення

8-ми дюймове мотор-колесо, яке встановлюється в електроскутерах CityCoco, повинно мати товщину магнітів 5 см при номінальній потужності 1000W-1500W, і 6 см - при номінальній потужності 2000W. Різниця у вартості двигуна c 5 і 6 сантиметровим статором перевищує 100$, не рахуючи покупки більш потужного контролера.

Двигун потужністю 2000W з'явився в другій половині 2017 року. Але це не завадило деяким недобросовісним продавцям продавати звичайний 1000W як 2000W, змінюючи лише одну цифру на його корпусі. У таких випадках практично завжди китайці не вказують товщину магнітів, можливо тому, що цей обман легко виявити при розтині двигуна. Ось так виглядають серійні номери подібних двигунів, де товщина магнітів не вказується:

Серійні номери двигунів, де товщина магнітов не зазначається  - зображення

Зазвичай таким двигунам властива невідповідність відданої потужності до кількості заліза в осерді, або вони мають проблеми з якістю ізоляції та намотуванням дроту.

Увага! На потужність мотора так само впливає і намагніченість самих магнітів. Ми розписали характеристики двигунів враховуючи що при використанні 5 см статора найчастіше використовують найслабші магніти з індексом намагніченості 35, тому мотор з таким статором найвірогідніше має реальну потужність 1000W. При використанні магнітів з індексом намагніченості 45 такий двигун може мати вже реальну потужність під 1500W, але в електробайках CityCoco це зустрічається настільки рідко, що розраховувати на це не варто.

А ось справжній 2000W двигун в такому корпусі, з 6-см сердечником, має найпотужніші неодимові магніти, інакше він не зміг би забезпечити постійний рух на швидкості 60 км/г. А в разі, якщо магніти стоять слабкі, то це буде видно відразу - або максимальна швидкість буде нижче (до 50 км/г) або такий двигун дуже швидко згорить.

Перевірити намагніченість практично не можливо, це складно зробити навіть в порівнянні, тому візуально визначити приблизну потужність двигуна можна тільки за кількістю його заліза.

Двигун в 12-ти дюймовому алюмінієвому колісному диску потужністю 2000W

Такий двигун, потужністю 1200W, з'явився в 2016 році у електроскутера CityCoco Caigees і був успішним завдяки низькому профілю покришки, що забезпечило йому презентабельний зовнішній вигляд. Використання цього двигуна дозволило збільшити запас ходу і динаміку. З іншого боку, на таких колесах більше відчуваються нерівності дороги.

Електроскутер CityCoco Caigees - зображення

Різні заводи в Китаї почали копіювати цей двигун і випускати його в різних за зовнішнім виглядом корпусах, але залізо залишалося те саме. 10-ти дюймовий двигун встановлюється в 12-ти дюймовий диск, товщина магнітів і статора - 35 мм. Такі розміри відповідають потужності 1200w при параметрі намагніченості 35, або 1500w при 40 (практично не зустрічається). У нас був один зразок з товщиною магнітів і статора 40 мм, але на практиці в характеристиках не було великої різниці, а ціна при невеликій кількості була значно вище, тому ми їх поки не замовляємо.

Двигуни електроскутерів - зображення

Крім CityCoco Caigees, аналогічний двигун офіційно встановлюється і в CityCoco Harley, який випускається з 2017 року. Для CityCoco Harley двигун виготовляє один з кращих китайських брендів QS MOTORS. При цьому його номінальна потужність 1200W і він розганяється максимум до 43 км/год.

Двигун QS MOTORS електроскутера CityCoco Harley  - зображення

Зустріти такий двигун на CityCoco Harley - велика рідкість, так як в цілях економії замість нього ставиться копія з аналогічним внутрішнім наповненням. У нас є електробайки CityCoco Harley з оригінальними двигунами від QS MOTORS, але на більшості скутерів цієї моделі ми ставимо двигуни інших виробників, так як завод QS MOTORS відмовляється виготовляти ці двигуни з намотуванням під більш високу швидкість при невеликих замовленнях.

Хоча розміри даного двигуна відповідають 1200-ватному, не брендові виробники перемотують їх для досягнення 2000W постійного навантаження і більш високої швидкості. Даний тип мотор-колеса здатний витримати такі навантаження, так як двигун встановлений в алюмінієвому диску і має додаткову площу охолодження. На практиці він гріється навіть менше, ніж 8-ми дюймовий мотор-колесо. При цьому, в разі якісного перемотування, ККД двигуна в алюмінієвому диску не нижче свого аналога в маленькому сталевому диску.

З середини 2019 року в нас з'явилися двигуни в 12-ти дюймовому колісному диску з номінальною потужністю 3000W. Це все той же двигун з товщиною магнітів 35мм, але магніти більш потужні і в обмотках було використано більше дроту, з типом намотування "на швидкість". Завдяки величезній площі охолодження такий двигун витримав рух по трасі протягом години на швидкості понад 70 км/год, що відповідає споживаній потужності близько 3000W, тому ми заявляємо цю потужність як номінальну.

З причини того, що відомі бренди поки не проводять налаштування таких мотор-коліс під велику потужність і швидкість, купуючи електроскутер CityCoco з 12-ти дюймовим мотор-колесом із заявленою потужністю 1500W і більше, ви купуєте двигун, який перемотували, при цьому невідомо в яких умовах. Тому при покупці такого «форсованого» двигуна є великий шанс потрапити на неякісно перемотаний, внаслідок чого можливий пробій ізоляції проводу та замикання. Траплялося й таке, що клієнти інших магазинів приносили нам двигуни, які після перемотування були некоректно під'єднані. На холостому ходу вони працювали нормально, але тяга і запас ходу були знижені. Тому такі двигуни з потужністю вище 1200W слід купувати тільки з адекватним терміном гарантії. Навіть якщо після покупки ви будете навантажувати його по повній, проблеми з ізоляцією проводу можуть виникнути не відразу, а через кілька тижнів. Якщо ж двигун пропрацює півроку і більше при великих навантаженнях, то швидше за все, з його якістю проблем немає.

Двигун в 13-ти дюймовому алюмінієвому диску потужністю 3000W (Від CityCoco LUQI).

luqi4

Модель 2019 року, заявлена ​​номінальна потужність 3000W. Розтин двигуна показав статор схожий за розмірами з встановленим в 12 " двигуні, але товщина магнітів тепер трохи більше - 4 см. 3000W за кількістю заліза немає і тут, але завдяки великому алюмінієвому диску цей двигун точно так само, переварить навантаження навіть більше. Двигун є брендовим , зроблений якісно і має найвищий ККД - близько 90%. Для коректної роботи і отримання високого ККД рекомендовано використання з оригінальним контролером Lingbo LBC006.551D. Піковий струм контролера всього 45А, але у випадку з акумулятором, встановленим в електробайку CityCoco LUQI ємністю 20 Ah, більше і не потрібно.

З яким двигуном вибрати електроскутер

Для відповіді на питання, з яким двигуном вибрати електроскутер CityCoco, постараємося описати переваги і недоліки кожного двигуна.

1000W 8-ми дюймове двигун-колесо є відмінним вибором для тих, кому не потрібна висока швидкість, і електробайк не буде піддаватися великим навантаженням. Контролер в парі з таким двигуном стандартно ставлять з піковою потужністю 1800W, а при великих навантаженнях пікова потужність може перетворитися в постійну. Це допустимо для двигуна потужністю 1500W, але ніяк не 1000W, для нього це перевищення номінальної потужності на 80%. Досить часто такі двигуни горять при неправильній експлуатації. І перемотування двигуна НЕ допомагає, через деякий час він згорить знову, тому що сама проблема не вирішена - потрібно просто знизити пікову потужність. Щоб запобігти цьому, починаючи з 2019 року, ми ставимо контролер з піковою потужністю 1300W для такого двигуна, або залишаємо 1800W, але ставимо термодатчик в двигун, який зупинить електроскутер при перевищенні номінальної температури, і включить після охолодження. Таку конфігурацію ми продаємо як 1500W.

2000W 8-ми дюймове двигун-колесо має значно вище запас потужності, і використовується в парі з контролером 2400W. Перевищення номінальної потужності всього на 20%, а не на 80% як у випадку з 1000W двигуном. Швидше за все саме тому, у наших 2000W двигунів поки не було випадків перегорання. При цьому 2000W контролери у деяких клієнтів, і у всіх хто робив додаткову герметизацію і перекривав вентиляційні отвори, грілися настільки, що плавили всю проводку навколо, і в підсумку виходили з ладу. Але це не серйозна проблема, і ми міняли контролер по гарантії. Для того щоб виключити подібні випадки, починаючи з 2019 року ми ставимо термодатчик в контролер, який вимикає його живлення при досягненні високої температури, і автоматично вмикає після охолодження.

2000W 12-ти дюймове двигун-колесо має вище ККД на низьких оборотах, завдяки довшому важелю, більш різкий старт до 15 км/год, і менше гріється завдяки великому алюмінієвому колісному диску. Так само при перевантаженнях раніше міг вийти з ладу контролер, але завдяки встановленому термодатчику ця проблема назавжди вирішена.

3000W 12-ти дюймове колесо має невисокий ККД на низьких оборотах, через намотування на високу максимальну швидкість, але з урахуванням подачі дуже високої пікової потужності (до 4800W при ємності АКБ більш 40Ah) електробайк з таким двигуном має найвищу динаміку розгону серед всіх існуючих на сьогоднішній день електробайків CityCoco. Так само, максимальна швидкість практично не змінюється від наявності зустрічного вітру, або другого пасажира. Оскільки пікова потужність в даній конфігурації дуже висока, такий двигун не складно перегріти "рваною їздою". Але ми встановлюємо захист від перегріву, і ви його не зіпсуєте, при досягненні високої температури двигун відключиться на хвилин 10-15 до охолодження. Крім того, зовсім не обов'язково постійно викручувати ручку акселератора до упору, хороша динаміка буде і при розгоні в "половину газу".

3000W 13-ти дюймове колесо є найбільш потужним двигуном "за кількістю заліза", (хоча фактична потужність всерівно не дотягує до 3000W) має рекордно високий ККД, отже і економічність, тому є відмінним рішенням для електробайка CityCoco LUQI, у якого ємність АКБ всього 20 Ah при 63V. Але по інтенсивності розгону він відстає від інших наших електробайків з 12" 3000W, бо пікова потужність, що подається з оригінального контролера становить всього близько 2800-2900W. Також, двигун намотаний не "на швидкість", тому 70 км/год можна отримати тільки в ідеальних умовах, при повному заряді. При наявності гірки, зустрічного вітру, або другого пасажира максимальна швидкість буде помітно знижуватися. Даний двигун зустрічається тільки на CityCoco LUQI. Ми поки що не використовуємо його в інших моделях, через високу ціну (переплата за бренд), складності установки на інший тип рами (розмір колеса більше), і гіршу ремонтопридатність (під нього практично не продаються такі запчастини як кришка двигуна, магніти і т.д.).

 

Тобто, якщо ви купуєте електроскутер CityCoco в нашому магазині, ви можете вибрати будь-який тип двигуна з відповідними вам характеристиками. При цьому не варто боятися будь-яких проблем, так як ми додатково встановлюємо захист від перегріву в усі наші моделі.

Але якщо ви купуєте/купили свій мопед в іншому місці, то врахуйте, що вам обов'язково потрібно стежити вручну за нагріванням двигуна і контролера, і дотримуватись рекомендацій зазначених в даному блозі. Тому що жоден завод в Китаї не ставить ніяких термодатчиків з двох причин:

1) Головний ринок куди поставляється CityCoco це Європа, де випадків виходу з ладу контролера і двигуна поки не було зафіксовано. Ніхто не їздить втрьох, на спущених шинах, і не насилує скутер годинами в глибокому піску/болоті. Європейська культура їзди значно відрізняється від такої в країнах СНД.

2) Встановлення термодатчиків значно збільшує загальний час та вартість збірки скутера, і китайцям це не тільки не вигідно, але вони і не бачать необхідності, через причини зазначені в першому пункті. І готові братися за індивідуальне встановлення лише при замовленні кілька тисяч скутерів. І не варто забувати, чим більше двигунів і контролерів згорить, тим більше клієнти куплять нових, а це значно вигідніше для китайців, ніж возитися з установкою якихось датчиків.

 

Оскільки визначити потужність двигуна при покупці у вас швидше за все не вийде (для цього потрібно його як мінімум розібрати, що вам скоріш за все не дозволять), то подивіться хоча б на контролер. За посиланням ви можете побачити який контролер ставиться в парі з яким двигуном, і розміри цих контролерів. Також враховуйте, що двигуна 12" 3000W в серійному виробництві поки що не існує, як і контролера до нього, як за посиланням вище. Це індивідуальна конфігурація, яку китайці розробляли спеціально під нашу компанію. Крім того, для роботи з такими потужностями потрібні і акумулятори виконані по спеціальному замовленню, з більш потужними платами керування та запобіжником. Тому, купуючи не у нас, ви можете купити тільки єдиний електроскутер CityCoco з мотором 3000W - CityCoco Luqi HL 3.0.

 

Якщо у вас є нарікання з приводу слабкої тяги електродвигуна, невідповідного запасу ходу (за умови що з АКБ все ок), наш сервіс центр може перевірити ваш двигун на цілісність обмоток і відповідність заявленої потужності.

Pin It

Акція!

У зв'язку із закінченням сезону на всі актуальні електробайки знижка в розмірі -10% від ціни до кінця лютого 2020. Кількість скутерів обмежено. Курс долара росте, тому зараз найвигідніше вкласти ваші гривні (Долар рахуємо по 23). В добавок, ми готові розширити гарантію для тих, хто купує восени.

Популярні товари

Скутер для тих, кому мало просто проїжджати по бездоріжжю, кому при цьому потрібен ще і максимальний функціонал та солідний зовнішній вигляд.
Практичний, функціональний електроскутер з швидкознімною батареєю.